ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη αστυνόμευση και μέτρα για να μειωθεί η ταλαιπωρία λόγω FlyOver ζητά ο Αγγελούδης

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης μιλώντας σε δημοσιογράφους επανέλαβε την άποψή του ότι το έργο έπρεπε να ξεκινήσει μετά την ολοκλήρωση του Μετρό

 24/01/2024 14:20

Περισσότερη αστυνόμευση και μέτρα για να μειωθεί η ταλαιπωρία λόγω FlyOver ζητά ο Αγγελούδης

Βαγγέλης Στολάκης

Την άποψη του πως οι εργασίες κατασκευής του FlyOver έπρεπε να ξεκινήσουν μετά την ολοκλήρωση του Μετρό Θεσσαλονίκης και την έλευση των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων που θα ενισχύσουν τον στόλο του ΟΑΣΘ ώστε να μειωθεί η ταλαιπωρία των Θεσσαλονικέων επανέλαβε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης στο περιθώριο συζήτησης του με δημοσιογράφους στο δημαρχείο.

Αναφερόμενος στην χθεσινή τηλεδιάσκεψη που είχε με τον υπουργό Επικράτειας Άκη Σκέρτσο και τους υφυπουργούς Νίκο Ταχιάο και Στάθη Κωνσταντινίδη σημείωσε πως επανέλαβε το παραπάνω αίτημα, το οποίο δεν έγινε δεκτό. «Ζήτησα χθες να εξεταστεί η δυνατότητα να σταματήσει η ταλαιπωρία των συμπολιτών μου μεταφέροντας το έργο κάποιους μήνες πίσω. Είναι ένα πολύ σημαντικό έργο για την πόλη μας, για την περιοχή μας αλλά είναι ένα έργο που θα μπορούσε να μεταφερθεί λίγο διάστημα πίσω μέχρι να λυθούν κάποια ζητήματα και να υπάρξουν οι διαδικασίες για την έναρξη του μετρό» είπε ο κ. Αγγελούδης.

«Ο κ. Ταχιάος εξήγησε για ποιο λόγο δεν κάνει αυτό το αίτημα της δημοτικής αρχής για την μεταφορά. Εμείς επιμένουμε στο αίτημα μας. Συγχρόνως όμως επειδή είμαστε μια δημοτική αρχή που πρέπει να είναι κοντά στους πολίτες που ταλαιπωρούνται υποβάλλαμε μια σειρά προτάσεων και ζητήσαμε να τις εξετάσει το συντονιστικό. Ήδη προτείναμε τη δημιουργία 2500 θέσεων στάθμευσης πέριξ η του ευρύτερου κέντρου με την προσωρινή παραχώρηση και την διαμόρφωση χωρών που ανήκουν στο δημόσιο. Ζητήσαμε οι λεωφορειολωρίδες να αποκτήσουν τη στοιχειώδη αστυνόμευση και να είναι πιο λειτουργικοί. Να υπάρξει μια στοιχειώδης αστυνόμευση που σταμάτησε τον τελευταίο καιρό» σημείωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Αγγελούδης ανέφερε ότι το θέμα του FlyOver αναμένεται να απασχολήσει το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονικης το επόμενο διάστημα, που θα συνεδριάσει ειδικά γι’ αυτό το θέμα. Πρόσθεσε ότι η αρμόδια επιτροπή κυκλοφοριακού που υπάρχει στο δήμο Θεσσαλονικης θα καταθέσει επίσης τις προτάσεις της στο συντονιστικό όργανο του FlyOver.

Σύμφωνα με πληροφορίες η δημοτική αρχή επεξεργάζεται επίσης κάποιες προτάσεις, όπως για παράδειγμα τη χρήση πλαστικών διαχωριστικών πασσάλων σε διάφορους δρόμους της πόλης, ωστόσο θα πρέπει να προηγηθεί η έγκριση του προϋπολογισμού για την αγορά τους.

Σε ο,τι αφορά την πρόταση του δήμου που υποβλήθηκε σε κυβερνητικά στελέχη για τη δημιουργία 2.500 θέσεων στάθμευσης πέριξ του κέντρου της πόλης οι 1.000 αφορούν δημοτικά ακίνητα και οι άλλες ακίνητα που ανήκουν σε φορείς του δημοσίου, ενώ η δημιουργία τους είναι εφικτή με την συνδρομή ιδιωτών μέσω προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

Παράλληλα, γίνονται προσπάθειες για την εφαρμογή του ωραρίου φορτοεκφόρτωσης που ισχύει εδώ και χρόνια αλλά δεν εφαρμόζεται.

Την άποψη του πως οι εργασίες κατασκευής του FlyOver έπρεπε να ξεκινήσουν μετά την ολοκλήρωση του Μετρό Θεσσαλονίκης και την έλευση των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων που θα ενισχύσουν τον στόλο του ΟΑΣΘ ώστε να μειωθεί η ταλαιπωρία των Θεσσαλονικέων επανέλαβε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης στο περιθώριο συζήτησης του με δημοσιογράφους στο δημαρχείο.

Αναφερόμενος στην χθεσινή τηλεδιάσκεψη που είχε με τον υπουργό Επικράτειας Άκη Σκέρτσο και τους υφυπουργούς Νίκο Ταχιάο και Στάθη Κωνσταντινίδη σημείωσε πως επανέλαβε το παραπάνω αίτημα, το οποίο δεν έγινε δεκτό. «Ζήτησα χθες να εξεταστεί η δυνατότητα να σταματήσει η ταλαιπωρία των συμπολιτών μου μεταφέροντας το έργο κάποιους μήνες πίσω. Είναι ένα πολύ σημαντικό έργο για την πόλη μας, για την περιοχή μας αλλά είναι ένα έργο που θα μπορούσε να μεταφερθεί λίγο διάστημα πίσω μέχρι να λυθούν κάποια ζητήματα και να υπάρξουν οι διαδικασίες για την έναρξη του μετρό» είπε ο κ. Αγγελούδης.

«Ο κ. Ταχιάος εξήγησε για ποιο λόγο δεν κάνει αυτό το αίτημα της δημοτικής αρχής για την μεταφορά. Εμείς επιμένουμε στο αίτημα μας. Συγχρόνως όμως επειδή είμαστε μια δημοτική αρχή που πρέπει να είναι κοντά στους πολίτες που ταλαιπωρούνται υποβάλλαμε μια σειρά προτάσεων και ζητήσαμε να τις εξετάσει το συντονιστικό. Ήδη προτείναμε τη δημιουργία 2500 θέσεων στάθμευσης πέριξ η του ευρύτερου κέντρου με την προσωρινή παραχώρηση και την διαμόρφωση χωρών που ανήκουν στο δημόσιο. Ζητήσαμε οι λεωφορειολωρίδες να αποκτήσουν τη στοιχειώδη αστυνόμευση και να είναι πιο λειτουργικοί. Να υπάρξει μια στοιχειώδης αστυνόμευση που σταμάτησε τον τελευταίο καιρό» σημείωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Αγγελούδης ανέφερε ότι το θέμα του FlyOver αναμένεται να απασχολήσει το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονικης το επόμενο διάστημα, που θα συνεδριάσει ειδικά γι’ αυτό το θέμα. Πρόσθεσε ότι η αρμόδια επιτροπή κυκλοφοριακού που υπάρχει στο δήμο Θεσσαλονικης θα καταθέσει επίσης τις προτάσεις της στο συντονιστικό όργανο του FlyOver.

Σύμφωνα με πληροφορίες η δημοτική αρχή επεξεργάζεται επίσης κάποιες προτάσεις, όπως για παράδειγμα τη χρήση πλαστικών διαχωριστικών πασσάλων σε διάφορους δρόμους της πόλης, ωστόσο θα πρέπει να προηγηθεί η έγκριση του προϋπολογισμού για την αγορά τους.

Σε ο,τι αφορά την πρόταση του δήμου που υποβλήθηκε σε κυβερνητικά στελέχη για τη δημιουργία 2.500 θέσεων στάθμευσης πέριξ του κέντρου της πόλης οι 1.000 αφορούν δημοτικά ακίνητα και οι άλλες ακίνητα που ανήκουν σε φορείς του δημοσίου, ενώ η δημιουργία τους είναι εφικτή με την συνδρομή ιδιωτών μέσω προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

Παράλληλα, γίνονται προσπάθειες για την εφαρμογή του ωραρίου φορτοεκφόρτωσης που ισχύει εδώ και χρόνια αλλά δεν εφαρμόζεται.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία