Στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Σερρών και Χαλκιδικής 43 λεωφορειακές γραμμές
29/02/2024 14:39
29/02/2024 14:39
Υπογράφηκε η σύμβαση ύψους 22,5 εκατ. ευρώ (χωρίς τον ΦΠΑ και τις ρήτρες καυσίμου), με την οποία τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Σερρών και Χαλκιδικής αναλαμβάνουν τη λειτουργία 43 γραμμών αστικής και περιαστικής συγκοινωνίας μέχρι και τον Οκτώβριο του 2024 και χωρίς να αποκλείεται η επέκτασή της μέχρι το τέλος της τρέχουσας χρονιάς, όπως γνωστοποιεί με σημερινή του ανακοίνωση ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ).
Η παραπάνω εξέλιξη κατέστη εφικτή μετά το «πράσινο φως» του Ελεγκτικού Συνεδρίου (Απόφαση 158/2024 του 7ου Τμήματος).
«Σε μια χρονιά - σταυροδρόμι για τις εξελίξεις στην παροχή συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη και σε αναμονή έλευσης του μετρό στην καθημερινότητά μας, αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες, προετοιμαζόμαστε και μεριμνούμε με την αμέριστη αρωγή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ώστε να μην μένει χωρίς εξυπηρέτηση η πόλη και η ύπαιθρος, μελετούμε προσεκτικά τις όποιες νέες τροποποιήσεις και δίνουμε έμφαση στις νέες προοπτικές της βιώσιμης κινητικότητας με έμφαση στην οικονομική μετακίνηση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς των πολιτών» δηλώνουν από κοινού ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Καλογερούδης και Γιάννης Τόσκας αντίστοιχα.
Στην ανακοίνωσή του ο ΟΣΕΘ αναφέρει ότι η εκ νέου ανάθεση συγκοινωνιακού έργου της ευρύτερης αστικής και περιαστικής ζώνης Θεσσαλονίκης σε άλλο πάροχο πέραν του ΟΑΣΘ, έγινε μέχρι να καρποφορήσει ο διεθνής διαγωνισμός που πρόκειται να προκηρυχθεί από τον οργανισμό σύντομα.
17/02/2024 08:00
29/02/2024 16:45
Υπογράφηκε η σύμβαση ύψους 22,5 εκατ. ευρώ (χωρίς τον ΦΠΑ και τις ρήτρες καυσίμου), με την οποία τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Σερρών και Χαλκιδικής αναλαμβάνουν τη λειτουργία 43 γραμμών αστικής και περιαστικής συγκοινωνίας μέχρι και τον Οκτώβριο του 2024 και χωρίς να αποκλείεται η επέκτασή της μέχρι το τέλος της τρέχουσας χρονιάς, όπως γνωστοποιεί με σημερινή του ανακοίνωση ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ).
Η παραπάνω εξέλιξη κατέστη εφικτή μετά το «πράσινο φως» του Ελεγκτικού Συνεδρίου (Απόφαση 158/2024 του 7ου Τμήματος).
«Σε μια χρονιά - σταυροδρόμι για τις εξελίξεις στην παροχή συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη και σε αναμονή έλευσης του μετρό στην καθημερινότητά μας, αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες, προετοιμαζόμαστε και μεριμνούμε με την αμέριστη αρωγή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ώστε να μην μένει χωρίς εξυπηρέτηση η πόλη και η ύπαιθρος, μελετούμε προσεκτικά τις όποιες νέες τροποποιήσεις και δίνουμε έμφαση στις νέες προοπτικές της βιώσιμης κινητικότητας με έμφαση στην οικονομική μετακίνηση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς των πολιτών» δηλώνουν από κοινού ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Καλογερούδης και Γιάννης Τόσκας αντίστοιχα.
Στην ανακοίνωσή του ο ΟΣΕΘ αναφέρει ότι η εκ νέου ανάθεση συγκοινωνιακού έργου της ευρύτερης αστικής και περιαστικής ζώνης Θεσσαλονίκης σε άλλο πάροχο πέραν του ΟΑΣΘ, έγινε μέχρι να καρποφορήσει ο διεθνής διαγωνισμός που πρόκειται να προκηρυχθεί από τον οργανισμό σύντομα.
ΣΧΟΛΙΑ