ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

STEAMing the Future: Το Κολλέγιο Ανατόλια βάζει τα παιδιά στην ψηφιακή εποχή (βίντεο, φωτ.)

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα επεκτάθηκε φέτος στη Θεσσαλονίκη και είναι δωρεάν για μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

 02/12/2023 18:40

STEAMing the Future: Το Κολλέγιο Ανατόλια βάζει τα παιδιά στην ψηφιακή εποχή (βίντεο, φωτ.)

Γιάννης Γκουμάκης

Η παρουσίαση του καινοτόμου και δωρεάν εκπαιδευτικού προγράμματος STEAMing the Future, το οποίο φέτος επεκτείνεται και στη Θεσσαλονίκη, πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Anna Papageorgiou Stem Center, του Κολλεγίου Ανατόλια.

Συνεργάτες και εκπρόσωποι του Κολλεγίου και των εμπλεκόμενων φορέων, παραχώρησαν συνέντευξη Τύπου για τους στόχους και τις προδιαγραφές του προγράμματος, του οποίου φορέας υλοποίησης είναι το Κολλέγιο Ανατόλια, με την υποστήριξη του ιδρύματος Μποδοσάκη και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση.

anatolia02.jpg

Στόχος του προγράμματος, είναι η καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων και κριτικής σκέψης σε παιδιά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, προωθώντας την ισότητα των φύλων στα επαγγέλματα STE(Α)M, εκείνα δηλαδή που σχετίζονται με την Επιστήμη, την Τεχνολογία, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά.

Το STEAMing the Future ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο από την Ξάνθη και έγινε στη συνέχεια διαδικτυακά διαθέσιμο για παιδιά από όλη την Ελλάδα. Φέτος, συμπληρώνει ένα έτος ζωής και επεκτείνεται και στη Θεσσαλονίκη.

Σε αυτό πέρσι συμμετείχαν δωρεάν μαθητές και μαθήτριες 14-18 ετών διά ζώσης στην Ξάνθη και online για την υπόλοιπη Ελλάδα. Οι online κύκλοι συγκεκριμένα προσέφεραν τη δυνατότητα σε παιδιά απομακρυσμένων περιοχών όπως την Κάρπαθο, τη Ρόδο, το Αγρίνιο, την Ορεστιάδα, τη Μυτιλήνη, τα Ιωάννινα, την Κέρκυρα, τη Λευκάδα και το Ηράκλειο Κρήτης, να γνωρίσουν την εκπαίδευση STEAM.

Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες πέρσι ξεπερνούσαν τους 300 μαθητές. Από αυτούς, περίπου το 62% ήταν αγόρια, και το 38% κορίτσια, ενώ το 89% των παιδιών που συμμετείχαν και στους τέσσερις (δύο διά ζώσης και δύο online) κύκλους του προγράμματος φοιτούν σε δημόσια σχολεία.

Το διευρυμένο πρόγραμμα στη Θεσσαλονίκη που ξεκίνησε φέτος, απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες 9-18 ετών αντίστοιχα. Σε αυτό έχουν εγγραφεί 25 μαθητές και μαθήτριες Δ’-ΣΤ’ Δημοτικού από 13 διαφορετικά δημόσια σχολεία της Δυτικής Θεσσαλονίκης και 25 μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου-Λυκείου από 14 διαφορετικά δημόσια σχολεία της Δυτικής Θεσσαλονίκης, καθώς και τρία ιδιωτικά εκπαιδευτήρια της περιοχής. Τα τρία παιδιά που προέρχονται από ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, φοιτούν σε αυτά με υποτροφία.

anatolia01.jpg


Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος του Κολλεγίου Ανατόλια Δρ. Πάνος Βλάχος, η εκπαίδευση που παρέχεται στα σχολεία με τον παραδοσιακό τρόπο, πλέον δε φτάνει για να αναπτύξουν τα παιδιά όλες εκείνες τις δεξιότητες που πρέπει και θέλουν να έχουν. «Τα παιδιά χρειάζονται να εμπλακούν σε ομαδικές εργασίες και μαθήματα, να μάθουν να συνεργάζονται. Το σχολείο προσπαθεί να κάνει διάχυση των πρακτικών του και σε άλλα μέρη της Ελλάδας αλλά και σε άλλες κοινωνικές ομάδες, καθώς η σκέψη μας σχετίζεται με δράσεις όπου τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με τεχνολογίες αιχμής», σημείωσε.

«Πλέον έχουμε και στη Θεσσαλονίκη τη δυνατότητα αυτή και είναι σημαντικό ότι το πρόγραμμα είναι δωρεάν και απευθύνεται σε παιδιά από τη δυτική Θεσσαλονίκη, τα οποία συνήθως έχουν λιγότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σε αντίστοιχα προγράμματα», πρόσθεσε ο κ. Βλάχος.

Κατόπιν, η συντονίστρια Προγραμμάτων STEAM του κολλεγίου, κ. Ηρώ Κολιάκου, τόνισε τη σημασία τα παιδιά να μαθαίνουν βιωματικά για την τεχνολογία και να καλλιεργούν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να προσαρμοστούν και να εξελιχθούν στον πραγματικό κόσμο.

Γίνεται επίσης προσπάθεια ενθάρρυνσης περισσότερων κοριτσιών να συμμετέχουν καθώς από τους 50 μαθητές της Θεσσαλονίκης, ένα στα τρία είναι κορίτσια. Η κ. Κολιάκου υποστήριξε πως οι συνεργάτες του προγράμματος θέλουν να φέρουν περισσότερα κορίτσια στις τάξεις του και για το λόγο αυτό, γίνεται προσπάθεια να υπάρξουν τα κατάλληλα γυναικεία πρότυπα που θα εμπνεύσουν τη συμμετοχή μαθητριών.

«Χρησιμοποιούμε ιστορίες με γυναίκες του παρόντος, του παρελθόντος και του μέλλοντος, φέρνουμε τα παιδιά σε επαφή με γυναίκες που μπορούν να λειτουργήσουν ως πρότυπα προς αυτή την κατεύθυνση», συμπλήρωσε.

Ο κάθε κύκλος μαθημάτων διαρκεί δύο Σαββατοκύριακα και αποτελείται από επτά μαθήματα. Οι θεματικές περιλαμβάνουν τα εξής:

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Ρομποτική και Αυτοματοποίηση, Διαδίκτυο Πραγμάτων, Σχεδίαση 3D, Ανάπτυξη Εφαρμογών, Μεγάλα Δεδομένα και Αναλυτική, Επιστήμη των Πολιτών. Στα παιδιά του Δημοτικού τα μαθήματα που προσφέρονται είναι: Υπολογιστική Σκέψη – Διασκεδάζοντας με Γρίφους, Ο Κόσμος της Μηχανικής, Βιωσιμότητα και Περιβάλλον – Το κλίμα αλλάζει, εμένα με νοιάζει, Τεχνητή Νοημοσύνη & Δημιουργικότητα.

Μάλιστα, πολλοί από τους εκπαιδευτικούς είναι προπτυχιακοί ή μεταπτυχιακοί φοιτητές που είναι πιο κοντά ηλιακά με τα παιδιά.

anatolia04.jpg


«Παιδιά Δημοτικού ασχολούνται με την αντισεισμική θωράκιση, φτιάχνουν κατασκευές και σκέφτονται όχι μόνο το πόσο ανθεκτική θα είναι η κατασκευή τους αλλά και το κόστος και τη βιωσιμότητά της», είπε.

Τα πιο μεγάλα σε ηλικία παιδιά, Γυμνασίου και Λυκείου, ασχολούνται με ψηφιακές δεξιότητες και οι γνώσεις αυτές εφαρμόζονται αρκετά στην έξυπνη γεωργία, όπου δημιουργούν ένα σύστημα όπου οι αγρότες θε ελέγχουν απομακρυσμένα τη δραστηριότητά τους. Το συγκεκριμένο πεδίο επιλέχθηκε διότι στην Ξάνθη πολλά παιδιά ήταν από αγροτικές οικογένειες», δήλωσε.

Ο Υπεύθυνος Διαχείρισης Προγραμμάτων του Ιδρύματος Μποδοσάκη, Σοφοκλής Δανασσής, σημείωσε από πλευράς του πως οι συνέργειες είναι σημαντικό όχημα εξέλιξης της κοινωνίας και πως η συνεργασία με το Κολλέγιο Anatolia είναι εξαιρετικά σημαντική και τιμητική.

«Αν και οι τομείς STEAM θεωρούνται βασικός πυλώνας για την οικονομία κάθε χώρας, οι περισσότερες εταιρείες δεν έχουν καταφέρει να μειώσουν την υποεκπροσώπηση των γυναικών», σχολίασε, τονίζοντας παράλληλα τη σημασία των συνεργειών με άλλα κοινωφελή ιδρύματα.

anatolia06.jpg



Η Γενική Διευθύντρια, του Κοινωφελούς Ίδρυματος Ιωάννη Σ. Λάτση Εύα Λιανού, στη συνέχεια δήλωσε πως η κοινωνική ενσωμάτωση και η παροχή ίσων ευκαιριών για όλους είναι στρατηγικός στόχος του ιδρύματος Λάτση.

«Συνεργαζόμαστε με φορείς που παρέχουν εκπαίδευση σε καθηγητές δημόσιας εκπαίδευσης και παράλληλα κοιτάμε να υλοποιήσουμε σε συνεργασία με φιλανθρωπικούς φορείς και την πολιτεία, προγράμματα δια βίου μάθησης και καλλιέργειας νέων δεξιοτήτων και εκτός του εκπαιδευτικού συστήματος, δηλαδή και μετά την τριτοβάθμια», ανέφερε.

Ο κυριότερος λόγος για τον οποίο στηρίζει το ίδρυμα Λάτση το συγκεκριμένο πρόγραμμα, όπως τόνισε η κ. Λιανού, είναι η εμπιστοσύνη. «Με το κολλέγιο Ανατόλια έχουμε μία σχέση που ξεκίνησε το 2011 και μπορούμε να πούμε ότι αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι ότι, πέρα από την ακαδημαϊκή αριστεία που προσφέρει, προάγει την καινοτομία και το αίσθημα κοινωνικής ευθύνης. Αυτό το τρίπτυχο και ο τρόπος με τον οποίο υλοποιεί τα προγράμματα του, με διαφάνεια, αξιοκρατία και αποτελεσματικότητα, για μας είναι εχέγγυο ότι οποιαδήποτε συνεργασία μας, θα έχει το μέγιστο κοινωνικό αντίκτυπο, είπε ολοκληρώνοντας την τοποθέτηση της.

anatolia03.jpg


Στόχος του προγράμματος, πέρα από όσα αναφέρθηκαν, είναι και η δημιουργία μιας κοινότητας μαθητών που θα συνεχίσουν να συνεργάζονται και όταν αυτό εκπνεύσει. Για το σκοπό αυτό έχει δημιουργηθεί ειδική πλατφόρμα όπου τα παιδιά, μετά την αποφοίτηση τους συνεχίζουν να είναι ενεργά και να αλληλοεπιδρούν.

Ο ιστότοπος https://steamingthefuture.gr/ παρέχει πληροφορίες για τα μαθήματα, διδακτικό υλικό και προσεγγίσεις που είναι διαθέσιμες σε όλους τους εκπαιδευτικούς, καθώς και ιστορίες
γυναικών που έχουν διαπρέψει στην επιστήμη τους και αποτελούν θετικό πρότυπο
για τα νέα κορίτσια.

Μετά τη συνέντευξη Τύπου, ακολούθησε ξενάγηση στις τάξεις του Anna Papageorgiou Stem Center, ενός χώρου εκπαίδευσης, αποτέλεσμα επίσης συνεργειών μεταξύ φορέων και δωρητών. Στις τάξεις όπου υλοποιείται η εκπαιδευτική διαδικασία, οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν με παιδιά δημοτικού και γυμνασίου αλλά και να παρακολουθήσουν το μάθημα. Εκεί, οι μικροί μαθητές μίλησαν για τα στοιχεία που τους έκαναν εντύπωση αλλά και για τα όσα μαθαίνουν μέσα από το πρόγραμμα.

Η παρουσίαση του καινοτόμου και δωρεάν εκπαιδευτικού προγράμματος STEAMing the Future, το οποίο φέτος επεκτείνεται και στη Θεσσαλονίκη, πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Anna Papageorgiou Stem Center, του Κολλεγίου Ανατόλια.

Συνεργάτες και εκπρόσωποι του Κολλεγίου και των εμπλεκόμενων φορέων, παραχώρησαν συνέντευξη Τύπου για τους στόχους και τις προδιαγραφές του προγράμματος, του οποίου φορέας υλοποίησης είναι το Κολλέγιο Ανατόλια, με την υποστήριξη του ιδρύματος Μποδοσάκη και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση.

anatolia02.jpg

Στόχος του προγράμματος, είναι η καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων και κριτικής σκέψης σε παιδιά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, προωθώντας την ισότητα των φύλων στα επαγγέλματα STE(Α)M, εκείνα δηλαδή που σχετίζονται με την Επιστήμη, την Τεχνολογία, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά.

Το STEAMing the Future ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο από την Ξάνθη και έγινε στη συνέχεια διαδικτυακά διαθέσιμο για παιδιά από όλη την Ελλάδα. Φέτος, συμπληρώνει ένα έτος ζωής και επεκτείνεται και στη Θεσσαλονίκη.

Σε αυτό πέρσι συμμετείχαν δωρεάν μαθητές και μαθήτριες 14-18 ετών διά ζώσης στην Ξάνθη και online για την υπόλοιπη Ελλάδα. Οι online κύκλοι συγκεκριμένα προσέφεραν τη δυνατότητα σε παιδιά απομακρυσμένων περιοχών όπως την Κάρπαθο, τη Ρόδο, το Αγρίνιο, την Ορεστιάδα, τη Μυτιλήνη, τα Ιωάννινα, την Κέρκυρα, τη Λευκάδα και το Ηράκλειο Κρήτης, να γνωρίσουν την εκπαίδευση STEAM.

Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες πέρσι ξεπερνούσαν τους 300 μαθητές. Από αυτούς, περίπου το 62% ήταν αγόρια, και το 38% κορίτσια, ενώ το 89% των παιδιών που συμμετείχαν και στους τέσσερις (δύο διά ζώσης και δύο online) κύκλους του προγράμματος φοιτούν σε δημόσια σχολεία.

Το διευρυμένο πρόγραμμα στη Θεσσαλονίκη που ξεκίνησε φέτος, απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες 9-18 ετών αντίστοιχα. Σε αυτό έχουν εγγραφεί 25 μαθητές και μαθήτριες Δ’-ΣΤ’ Δημοτικού από 13 διαφορετικά δημόσια σχολεία της Δυτικής Θεσσαλονίκης και 25 μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου-Λυκείου από 14 διαφορετικά δημόσια σχολεία της Δυτικής Θεσσαλονίκης, καθώς και τρία ιδιωτικά εκπαιδευτήρια της περιοχής. Τα τρία παιδιά που προέρχονται από ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, φοιτούν σε αυτά με υποτροφία.

anatolia01.jpg


Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος του Κολλεγίου Ανατόλια Δρ. Πάνος Βλάχος, η εκπαίδευση που παρέχεται στα σχολεία με τον παραδοσιακό τρόπο, πλέον δε φτάνει για να αναπτύξουν τα παιδιά όλες εκείνες τις δεξιότητες που πρέπει και θέλουν να έχουν. «Τα παιδιά χρειάζονται να εμπλακούν σε ομαδικές εργασίες και μαθήματα, να μάθουν να συνεργάζονται. Το σχολείο προσπαθεί να κάνει διάχυση των πρακτικών του και σε άλλα μέρη της Ελλάδας αλλά και σε άλλες κοινωνικές ομάδες, καθώς η σκέψη μας σχετίζεται με δράσεις όπου τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με τεχνολογίες αιχμής», σημείωσε.

«Πλέον έχουμε και στη Θεσσαλονίκη τη δυνατότητα αυτή και είναι σημαντικό ότι το πρόγραμμα είναι δωρεάν και απευθύνεται σε παιδιά από τη δυτική Θεσσαλονίκη, τα οποία συνήθως έχουν λιγότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σε αντίστοιχα προγράμματα», πρόσθεσε ο κ. Βλάχος.

Κατόπιν, η συντονίστρια Προγραμμάτων STEAM του κολλεγίου, κ. Ηρώ Κολιάκου, τόνισε τη σημασία τα παιδιά να μαθαίνουν βιωματικά για την τεχνολογία και να καλλιεργούν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να προσαρμοστούν και να εξελιχθούν στον πραγματικό κόσμο.

Γίνεται επίσης προσπάθεια ενθάρρυνσης περισσότερων κοριτσιών να συμμετέχουν καθώς από τους 50 μαθητές της Θεσσαλονίκης, ένα στα τρία είναι κορίτσια. Η κ. Κολιάκου υποστήριξε πως οι συνεργάτες του προγράμματος θέλουν να φέρουν περισσότερα κορίτσια στις τάξεις του και για το λόγο αυτό, γίνεται προσπάθεια να υπάρξουν τα κατάλληλα γυναικεία πρότυπα που θα εμπνεύσουν τη συμμετοχή μαθητριών.

«Χρησιμοποιούμε ιστορίες με γυναίκες του παρόντος, του παρελθόντος και του μέλλοντος, φέρνουμε τα παιδιά σε επαφή με γυναίκες που μπορούν να λειτουργήσουν ως πρότυπα προς αυτή την κατεύθυνση», συμπλήρωσε.

Ο κάθε κύκλος μαθημάτων διαρκεί δύο Σαββατοκύριακα και αποτελείται από επτά μαθήματα. Οι θεματικές περιλαμβάνουν τα εξής:

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Ρομποτική και Αυτοματοποίηση, Διαδίκτυο Πραγμάτων, Σχεδίαση 3D, Ανάπτυξη Εφαρμογών, Μεγάλα Δεδομένα και Αναλυτική, Επιστήμη των Πολιτών. Στα παιδιά του Δημοτικού τα μαθήματα που προσφέρονται είναι: Υπολογιστική Σκέψη – Διασκεδάζοντας με Γρίφους, Ο Κόσμος της Μηχανικής, Βιωσιμότητα και Περιβάλλον – Το κλίμα αλλάζει, εμένα με νοιάζει, Τεχνητή Νοημοσύνη & Δημιουργικότητα.

Μάλιστα, πολλοί από τους εκπαιδευτικούς είναι προπτυχιακοί ή μεταπτυχιακοί φοιτητές που είναι πιο κοντά ηλιακά με τα παιδιά.

anatolia04.jpg


«Παιδιά Δημοτικού ασχολούνται με την αντισεισμική θωράκιση, φτιάχνουν κατασκευές και σκέφτονται όχι μόνο το πόσο ανθεκτική θα είναι η κατασκευή τους αλλά και το κόστος και τη βιωσιμότητά της», είπε.

Τα πιο μεγάλα σε ηλικία παιδιά, Γυμνασίου και Λυκείου, ασχολούνται με ψηφιακές δεξιότητες και οι γνώσεις αυτές εφαρμόζονται αρκετά στην έξυπνη γεωργία, όπου δημιουργούν ένα σύστημα όπου οι αγρότες θε ελέγχουν απομακρυσμένα τη δραστηριότητά τους. Το συγκεκριμένο πεδίο επιλέχθηκε διότι στην Ξάνθη πολλά παιδιά ήταν από αγροτικές οικογένειες», δήλωσε.

Ο Υπεύθυνος Διαχείρισης Προγραμμάτων του Ιδρύματος Μποδοσάκη, Σοφοκλής Δανασσής, σημείωσε από πλευράς του πως οι συνέργειες είναι σημαντικό όχημα εξέλιξης της κοινωνίας και πως η συνεργασία με το Κολλέγιο Anatolia είναι εξαιρετικά σημαντική και τιμητική.

«Αν και οι τομείς STEAM θεωρούνται βασικός πυλώνας για την οικονομία κάθε χώρας, οι περισσότερες εταιρείες δεν έχουν καταφέρει να μειώσουν την υποεκπροσώπηση των γυναικών», σχολίασε, τονίζοντας παράλληλα τη σημασία των συνεργειών με άλλα κοινωφελή ιδρύματα.

anatolia06.jpg



Η Γενική Διευθύντρια, του Κοινωφελούς Ίδρυματος Ιωάννη Σ. Λάτση Εύα Λιανού, στη συνέχεια δήλωσε πως η κοινωνική ενσωμάτωση και η παροχή ίσων ευκαιριών για όλους είναι στρατηγικός στόχος του ιδρύματος Λάτση.

«Συνεργαζόμαστε με φορείς που παρέχουν εκπαίδευση σε καθηγητές δημόσιας εκπαίδευσης και παράλληλα κοιτάμε να υλοποιήσουμε σε συνεργασία με φιλανθρωπικούς φορείς και την πολιτεία, προγράμματα δια βίου μάθησης και καλλιέργειας νέων δεξιοτήτων και εκτός του εκπαιδευτικού συστήματος, δηλαδή και μετά την τριτοβάθμια», ανέφερε.

Ο κυριότερος λόγος για τον οποίο στηρίζει το ίδρυμα Λάτση το συγκεκριμένο πρόγραμμα, όπως τόνισε η κ. Λιανού, είναι η εμπιστοσύνη. «Με το κολλέγιο Ανατόλια έχουμε μία σχέση που ξεκίνησε το 2011 και μπορούμε να πούμε ότι αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι ότι, πέρα από την ακαδημαϊκή αριστεία που προσφέρει, προάγει την καινοτομία και το αίσθημα κοινωνικής ευθύνης. Αυτό το τρίπτυχο και ο τρόπος με τον οποίο υλοποιεί τα προγράμματα του, με διαφάνεια, αξιοκρατία και αποτελεσματικότητα, για μας είναι εχέγγυο ότι οποιαδήποτε συνεργασία μας, θα έχει το μέγιστο κοινωνικό αντίκτυπο, είπε ολοκληρώνοντας την τοποθέτηση της.

anatolia03.jpg


Στόχος του προγράμματος, πέρα από όσα αναφέρθηκαν, είναι και η δημιουργία μιας κοινότητας μαθητών που θα συνεχίσουν να συνεργάζονται και όταν αυτό εκπνεύσει. Για το σκοπό αυτό έχει δημιουργηθεί ειδική πλατφόρμα όπου τα παιδιά, μετά την αποφοίτηση τους συνεχίζουν να είναι ενεργά και να αλληλοεπιδρούν.

Ο ιστότοπος https://steamingthefuture.gr/ παρέχει πληροφορίες για τα μαθήματα, διδακτικό υλικό και προσεγγίσεις που είναι διαθέσιμες σε όλους τους εκπαιδευτικούς, καθώς και ιστορίες
γυναικών που έχουν διαπρέψει στην επιστήμη τους και αποτελούν θετικό πρότυπο
για τα νέα κορίτσια.

Μετά τη συνέντευξη Τύπου, ακολούθησε ξενάγηση στις τάξεις του Anna Papageorgiou Stem Center, ενός χώρου εκπαίδευσης, αποτέλεσμα επίσης συνεργειών μεταξύ φορέων και δωρητών. Στις τάξεις όπου υλοποιείται η εκπαιδευτική διαδικασία, οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν με παιδιά δημοτικού και γυμνασίου αλλά και να παρακολουθήσουν το μάθημα. Εκεί, οι μικροί μαθητές μίλησαν για τα στοιχεία που τους έκαναν εντύπωση αλλά και για τα όσα μαθαίνουν μέσα από το πρόγραμμα.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία