Θεσσαλονίκη: «Κραυγή αγωνίας» για την ασφάλεια των μαθητών σε Δημοτικό Σχολείο του Ευόσμου (φωτ.)
14/12/2022 18:09
14/12/2022 18:09
Από το 2019 ο διευθυντής, όπως ο ίδιος λέει, ενημερώνει γι’ αυτά τα προβλήματα και πλέον βγάζει “κραυγή αγωνίας” για την ασφάλεια των μαθητών, όσο μάλιστα συνεχίζονται τα μαθήματα στο παλιό σχολείο και δεν έχει αρχίσει η λειτουργία του καινούργιου. Συνοπτικά: στο σχολείο μπαίνει όποιος εξωσχολικός θέλει, η αυλή του μετατράπηκε σε “μπάτε σκύλοι αλέστε” και διέρχεται ο καθένας που το επιθυμεί, γίνονται εργασίες στο χώρο του γυμναστήριο χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του διευθυντή για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και πάει λέγοντας. “Μετά από τη συνεχόμενη υποβάθμιση της ασφάλειας του χώρου στέγασης και της αυλής του σχολείου μας, σας ενημερώνω ότι σας καθιστώ υπεύθυνους για ότι συμβεί μελλοντικά στους μαθητές, που έχει σχέση με τα προαναφερθέντα, αν δεν λάβετε τα κατάλληλα μέτρα για την εξάλειψη των κινδύνων και την παύση των εργασιών που σας ανέφερα κατά τη λειτουργία του σχολείου”, αναφέρει στην επιστολή του ο διευθυντής, αλλά “στου κουφού την πόρτα…”.
Καλόπιστα θέλησα να διαπιστώσω την κατάσταση ιδίοις όμμασι και επισκέφτηκα τον χώρο του σχολείου. Ο διευθυντής έχει απόλυτο δίκιο και λίγα λέει. Το κτίριο στο οποίο σήμερα γίνονται μαθήματα δεν είναι κατάλληλος χώρος και τα παιδιά είναι εκτεθειμένα σε κινδύνους, ιδιαίτερα τις ώρες του διαλείμματος. Η λύση της μετακίνησης στο καινούργιο σχολείο καθυστερεί και μέχρι τότε την ευθύνη για ένα απευκταίο ατύχημα ποιος θα την αναλάβει; Ο ένας θα πετάει το μπαλάκι στον άλλο και θα ψάχνουν και πάλι για δικαιολογίες...Στο μεταξύ, στο καινούργιο κτίριο, όπου ακόμη δεν έχουν μεταφερθεί οι μαθητές, ήδη έχουν γίνει δολιοφθορές, δένδρα που φυτεύτηκαν ξηλώθηκαν και επιπλέον το γήπεδο μπάσκετ, προφανώς λόγω κακοτεχνιών, μαζεύει νερά σε διάφορες εστίες και αποκολλάται το δάπεδο, ενώ η εκτεθειμένη εγκατάσταση ψύξης – θέρμανσης είναι έρμαιο στις διαθέσεις οποιουδήποτε.
Ένα καινούργιο σχολείο που παραμένει απροστάτευτο, καθώς η πόρτα στην αυλή δεν είναι κλειδωμένη και μπορεί να μπει και να βγει ο καθένας. Είναι δυνατόν σε ένα σχολείο, το 24ο Δημοτικό του Ευόσμου, να επικρατεί αυτή η κατάσταση και κανένας αρμόδιος να μην συγκινείται;
Ενώνω τη φωνή μου με όσους πραγματικά ενδιαφέρονται για το δημόσιο σχολείο και για την ασφάλεια των μαθητών, για τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών και για ένα καλύτερο περιβάλλον, για καλύτερες υποδομές, για να πάει η κοινωνία μας ένα βήμα μπροστά. Οι ευθύνες βαραίνουν κυρίως τον Δήμο, που οφείλει σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, να διασφαλίσει τις κατάλληλες συνθήκες εκπαίδευσης των παιδιών στο χώρο που φιλοξενούνται έστω και μέχρι να μετακινηθούν στο νέο σχολείο. Και επίσης να προστατεύσει το νέο σχολείο που θα δώσει υποθετικά την οριστική λύση στα ζητήματα στέγασης του 24ου Δημοτικού Σχολείου και να μην επιτρέψει την απαξίωση μιας νέας υποδομής, που ακόμη δεν άρχισε να χρησιμοποιείται.
Επιτέλους, ας αναλάβουν όλοι το ρόλο τους, ας κάνουν το καθήκον τους κι ας πάψουν να αδιαφορούν. Διότι πώς αλλιώς να χαρακτηρίσω το γεγονός ότι επί τρία χρόνια ένας διευθυντής σχολείου ενημερώνει για τα προβλήματα κι αυτά δεν λύνονται; Φτάνει πια...
06/09/2023 13:35
Από το 2019 ο διευθυντής, όπως ο ίδιος λέει, ενημερώνει γι’ αυτά τα προβλήματα και πλέον βγάζει “κραυγή αγωνίας” για την ασφάλεια των μαθητών, όσο μάλιστα συνεχίζονται τα μαθήματα στο παλιό σχολείο και δεν έχει αρχίσει η λειτουργία του καινούργιου. Συνοπτικά: στο σχολείο μπαίνει όποιος εξωσχολικός θέλει, η αυλή του μετατράπηκε σε “μπάτε σκύλοι αλέστε” και διέρχεται ο καθένας που το επιθυμεί, γίνονται εργασίες στο χώρο του γυμναστήριο χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του διευθυντή για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και πάει λέγοντας. “Μετά από τη συνεχόμενη υποβάθμιση της ασφάλειας του χώρου στέγασης και της αυλής του σχολείου μας, σας ενημερώνω ότι σας καθιστώ υπεύθυνους για ότι συμβεί μελλοντικά στους μαθητές, που έχει σχέση με τα προαναφερθέντα, αν δεν λάβετε τα κατάλληλα μέτρα για την εξάλειψη των κινδύνων και την παύση των εργασιών που σας ανέφερα κατά τη λειτουργία του σχολείου”, αναφέρει στην επιστολή του ο διευθυντής, αλλά “στου κουφού την πόρτα…”.
Καλόπιστα θέλησα να διαπιστώσω την κατάσταση ιδίοις όμμασι και επισκέφτηκα τον χώρο του σχολείου. Ο διευθυντής έχει απόλυτο δίκιο και λίγα λέει. Το κτίριο στο οποίο σήμερα γίνονται μαθήματα δεν είναι κατάλληλος χώρος και τα παιδιά είναι εκτεθειμένα σε κινδύνους, ιδιαίτερα τις ώρες του διαλείμματος. Η λύση της μετακίνησης στο καινούργιο σχολείο καθυστερεί και μέχρι τότε την ευθύνη για ένα απευκταίο ατύχημα ποιος θα την αναλάβει; Ο ένας θα πετάει το μπαλάκι στον άλλο και θα ψάχνουν και πάλι για δικαιολογίες...Στο μεταξύ, στο καινούργιο κτίριο, όπου ακόμη δεν έχουν μεταφερθεί οι μαθητές, ήδη έχουν γίνει δολιοφθορές, δένδρα που φυτεύτηκαν ξηλώθηκαν και επιπλέον το γήπεδο μπάσκετ, προφανώς λόγω κακοτεχνιών, μαζεύει νερά σε διάφορες εστίες και αποκολλάται το δάπεδο, ενώ η εκτεθειμένη εγκατάσταση ψύξης – θέρμανσης είναι έρμαιο στις διαθέσεις οποιουδήποτε.
Ένα καινούργιο σχολείο που παραμένει απροστάτευτο, καθώς η πόρτα στην αυλή δεν είναι κλειδωμένη και μπορεί να μπει και να βγει ο καθένας. Είναι δυνατόν σε ένα σχολείο, το 24ο Δημοτικό του Ευόσμου, να επικρατεί αυτή η κατάσταση και κανένας αρμόδιος να μην συγκινείται;
Ενώνω τη φωνή μου με όσους πραγματικά ενδιαφέρονται για το δημόσιο σχολείο και για την ασφάλεια των μαθητών, για τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών και για ένα καλύτερο περιβάλλον, για καλύτερες υποδομές, για να πάει η κοινωνία μας ένα βήμα μπροστά. Οι ευθύνες βαραίνουν κυρίως τον Δήμο, που οφείλει σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, να διασφαλίσει τις κατάλληλες συνθήκες εκπαίδευσης των παιδιών στο χώρο που φιλοξενούνται έστω και μέχρι να μετακινηθούν στο νέο σχολείο. Και επίσης να προστατεύσει το νέο σχολείο που θα δώσει υποθετικά την οριστική λύση στα ζητήματα στέγασης του 24ου Δημοτικού Σχολείου και να μην επιτρέψει την απαξίωση μιας νέας υποδομής, που ακόμη δεν άρχισε να χρησιμοποιείται.
Επιτέλους, ας αναλάβουν όλοι το ρόλο τους, ας κάνουν το καθήκον τους κι ας πάψουν να αδιαφορούν. Διότι πώς αλλιώς να χαρακτηρίσω το γεγονός ότι επί τρία χρόνια ένας διευθυντής σχολείου ενημερώνει για τα προβλήματα κι αυτά δεν λύνονται; Φτάνει πια...
ΣΧΟΛΙΑ