ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Οι έλεγχοι σε ηλεκτρικά πατίνια ήρθαν για να μείνουν - Τα μέτρα προστασίας και οι κανόνες που πρέπει να τηρούν οι χρήστες (βίντεο)

Από τις αρχές του 2024, έχουν σημειωθεί τροχαία με 42 τραυματίες, με έναν εξ αυτών να νοσηλεύεται αρκετό καιρό στο νοσοκομείο

 16/09/2024 09:27

Θεσσαλονίκη: Οι έλεγχοι σε ηλεκτρικά πατίνια ήρθαν για να μείνουν - Τα μέτρα προστασίας και οι κανόνες που πρέπει να τηρούν οι χρήστες (βίντεο)

Στοχευμένοι έλεγχοι που αποσκοπούν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και την προστασία του συνόλου των χρηστών του οδικού δικτύου, πραγματοποιούνται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο ειδικού σχεδιασμού που έχει εκπονηθεί και αφορά στην ασφαλή χρήση εναλλακτικών μέσων μεταφοράς και κυρίως στη σωστή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών.

Από το πρωί της Δευτέρας στην Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης, η αστυνομία πραγματοποιεί ελέγχους σε άτομα που χρησιμοποιούν πατίνια, καθώς η χρήση τους συναντάται περισσότερο τις πρωινές ώρες.

Σε πολλές περιπτώσεις ήδη έχουν βεβαιωθεί παραβάσεις.

Για παράδειγμα, στους αναβάτες που δεν χρησιμοποιούν κράνος, βεβαιώνεται πρόστιμο 40 ευρώ.

«Τα πατίνια είναι το πιο εκτεθειμένο όχημα στον δρόμο»

Ο κ. Παντελής Σπυρίδης, επικεφαλής της ομάδας ελέγχου και πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων Θεσσαλονίκης, μίλησε στο MEGA για τους ελέγχους σε πατίνια.

«Με πρωτοβουλία της διεύθυνσης τροχαίας Θεσσαλονίκης ελέγχουμε εντατικά την δράση για τα ηλεκτρικά πατίνια – ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα – υπάγονται στον νόμο 4784/2021, ο οποίος είναι πολύ συγκεκριμένος για τα μέτρα προστασίας που πρέπει να έχουν οι οδηγοί αλλά και για την τήρηση του Κ.Ο.Κ.», είπε αρχικά.

«Σύμφωνα με τον νόμο, θα πρέπει να σταματούν κανονικά στα κόκκινα, όταν έχει ποδηλατόδρομο να κινούνται σε αυτόν και όχι από τις οδικές αρτηρίες. Επίσης απαγορεύεται να βγαίνουν σε δρόμους που έχει όριο ταχύτητας μεγαλύτερο από 50 χλμ. την ώρα. Οπωσδήποτε πρέπει να φέρουν κράνος και τις νυχτερινές ώρες να φέρουν φωσφορούχο γιλέκο όπως και φώτα κατά την οδήγηση κανονικά», συνέχισε ο κ. Σπυρίδης.

Από τις αρχές του 2024, σύμφωνα με το ρεπορτάζ έχουν σημειωθεί τροχαία με 42 τραυματίες, με έναν εξ αυτών να νοσηλεύεται αρκετό καιρό στο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τον κ. Σπυρίδη, «αυτοί οι έλεγχοι ήρθαν για να μείνουν. Θα γίνονται κανονικά, και συνεχώς, όπως γίνονται και για τα ΙΧ. Αφουγκραζόμαστε το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, έχουμε παρατηρήσει αυτά τας φαινόμενα με τους τραυματίες και με τα τροχαία. Προφανώς δεν υπάρχει ενημέρωση. Με τις δράσεις που κάνουμε πλέον, και ενημέρωση υπάρχει και αυτό γίνεται για το καλό των πολιτών, των αυτοκινήτων αλλά και των ίδιων των αναβατών γιατί θα πρέπει να παίρνουν τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης. Είναι το πιο εκτεθειμένο όχημα στους δρόμους».

Στοχευμένοι έλεγχοι που αποσκοπούν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και την προστασία του συνόλου των χρηστών του οδικού δικτύου, πραγματοποιούνται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο ειδικού σχεδιασμού που έχει εκπονηθεί και αφορά στην ασφαλή χρήση εναλλακτικών μέσων μεταφοράς και κυρίως στη σωστή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών.

Από το πρωί της Δευτέρας στην Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης, η αστυνομία πραγματοποιεί ελέγχους σε άτομα που χρησιμοποιούν πατίνια, καθώς η χρήση τους συναντάται περισσότερο τις πρωινές ώρες.

Σε πολλές περιπτώσεις ήδη έχουν βεβαιωθεί παραβάσεις.

Για παράδειγμα, στους αναβάτες που δεν χρησιμοποιούν κράνος, βεβαιώνεται πρόστιμο 40 ευρώ.

«Τα πατίνια είναι το πιο εκτεθειμένο όχημα στον δρόμο»

Ο κ. Παντελής Σπυρίδης, επικεφαλής της ομάδας ελέγχου και πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων Θεσσαλονίκης, μίλησε στο MEGA για τους ελέγχους σε πατίνια.

«Με πρωτοβουλία της διεύθυνσης τροχαίας Θεσσαλονίκης ελέγχουμε εντατικά την δράση για τα ηλεκτρικά πατίνια – ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα – υπάγονται στον νόμο 4784/2021, ο οποίος είναι πολύ συγκεκριμένος για τα μέτρα προστασίας που πρέπει να έχουν οι οδηγοί αλλά και για την τήρηση του Κ.Ο.Κ.», είπε αρχικά.

«Σύμφωνα με τον νόμο, θα πρέπει να σταματούν κανονικά στα κόκκινα, όταν έχει ποδηλατόδρομο να κινούνται σε αυτόν και όχι από τις οδικές αρτηρίες. Επίσης απαγορεύεται να βγαίνουν σε δρόμους που έχει όριο ταχύτητας μεγαλύτερο από 50 χλμ. την ώρα. Οπωσδήποτε πρέπει να φέρουν κράνος και τις νυχτερινές ώρες να φέρουν φωσφορούχο γιλέκο όπως και φώτα κατά την οδήγηση κανονικά», συνέχισε ο κ. Σπυρίδης.

Από τις αρχές του 2024, σύμφωνα με το ρεπορτάζ έχουν σημειωθεί τροχαία με 42 τραυματίες, με έναν εξ αυτών να νοσηλεύεται αρκετό καιρό στο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τον κ. Σπυρίδη, «αυτοί οι έλεγχοι ήρθαν για να μείνουν. Θα γίνονται κανονικά, και συνεχώς, όπως γίνονται και για τα ΙΧ. Αφουγκραζόμαστε το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, έχουμε παρατηρήσει αυτά τας φαινόμενα με τους τραυματίες και με τα τροχαία. Προφανώς δεν υπάρχει ενημέρωση. Με τις δράσεις που κάνουμε πλέον, και ενημέρωση υπάρχει και αυτό γίνεται για το καλό των πολιτών, των αυτοκινήτων αλλά και των ίδιων των αναβατών γιατί θα πρέπει να παίρνουν τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης. Είναι το πιο εκτεθειμένο όχημα στους δρόμους».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία