ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη - Σύγκρουση αστικών λεωφορείων: Οι οδηγοί προειδοποιούσαν ότι το λεωφορείο είχε πρόβλημα στα φρένα αλλά...

Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει η ΔΑΣ, το συγκεκριμένο αρθρωτό (δηλ. διπλό) λεωφορείο του ΟΑΣΘ είναι από αυτά που έχει μισθώσει ο Οργανισμός και είχε ιστορικό βλαβών, ωστόσο κυκλοφορούσε κανονικά

 24/10/2024 08:27

Θεσσαλονίκη - Σύγκρουση αστικών λεωφορείων: Οι οδηγοί προειδοποιούσαν ότι το λεωφορείο είχε πρόβλημα στα φρένα αλλά...

Νίκος Ηλιάδης

Στην καταγγελία ότι για το ατύχημα το οποίο συνέβη χθες το πρωί στη Θεσσαλονίκη με τη σύγκρουση δύο αστικών λεωφορείων στην οδό Κωνσταντίνου Καραμανλή ευθύνεται η κακή συντήρηση προβαίνει η ΔΑΣ (Δημοκρατική Αγωνιστική Συσπείρωση) ΟΑΣΘ.

Το ατύχημα συνέβη όταν ένα αρθρωτό λεωφορείο του ΟΑΣΘ έπεσε πάνω σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ το οποίο βρισκόταν σταματημένο στη στάση προκειμένου να αποβιβάσει και να επιβιβάσει κόσμο.

Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει η ΔΑΣ, το συγκεκριμένο αρθρωτό (δηλ. διπλό) λεωφορείο του ΟΑΣΘ με αριθμό 2210 το οποίο είναι από αυτά που έχει μισθώσει ο Οργανισμός είχε ιστορικό βλαβών αλλά κυκλοφορούσε κανονικά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζονται οι οδηγοί προειδοποιούσαν με επαναλαμβανόμενα δελτία βλαβών ακόμα από τον Ιούνιο του 2024 για τα προβλήματα τα οποία παρουσίαζε το λεωφορείο “αλλά ο ΟΑΣΘ και η εταιρία leasing που είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση και την καλή λειτουργία των οχημάτων της αδιαφόρησαν για την ασφάλεια επιβατών και οδηγών με αποτέλεσμα να μετρά με πέντε τραυματίες επιβάτες”, αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΔΑΣ. Παρουσιάζει, μάλιστα, αναλυτικά τα δελτία βλαβών του συγκεκριμένου λεωφορείου.

Συγκεκριμένα: Με δελτίο βλάβης στις 13-6-2024 οδηγός αναφέρει προς την υπηρεσία ότι «¨Έχει πέσει η απόδοση των φρένων και φορτωμένο το λεωφορείο δεν μπορεί να σταματήσει».

foto-1-13-6-2024.jpg


Στις 2-9-2024 οδηγός δηλώνει ένδειξη βλάβης στο ταμπλό του λεωφορείου του ABS/ASR δηλ. του συστήματος φρένων. 

foto-2-2-9-2024.jpg


Την επόμενη μέρα στις 3-9-2024 οδηγός δηλώνει πάλι βλάβη φρένων της στάσης και της υπερδίπλωσης του λεωφορείου. 

foto-3-3-9-2024.jpg


Μετά από μερικές μέρες στις 15-9-2024 οδηγός δηλώνει την ίδια βλάβη με τα προηγούμενα δελτία βλαβών και επιπλέον γράφει ότι το λεωφορείο ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΕ! 

foto-4-15-9-2024.jpg


Αποκορύφωμα των παραπάνω είναι το δελτίο βλάβης στις 7-10-2024 δηλ. δυο βδομάδες πριν από το χθεσινό ατύχημα όπου οδηγός δηλώνει ξανά την ίδια βλάβη με την σημείωση ότι «…Το φρένο δεν πιάνει και παραλίγο να χτυπήσω σε σταματημένο»! 

foto-5-7-10-2024.jpg


Από τα ανωτέρω στοιχεία προκύπτει ότι οι εργαζόμενοι οδηγοί προειδοποιούσαν ότι το συγκεκριμένο λεωφορείο το οποίο προκάλεσε το ατύχημα είχε σοβαρό πρόβλημα αλλά δεν υπήρξε καμία μέριμνα ώστε να επισκευαστεί.

“Η κυβέρνηση πρέπει άμεσα να παρέμβει προς τη διοίκηση του ΟΑΣΘ και την εταιρία μίσθωσης και όποια λεωφορεία έχουν σοβαρές βλάβες να μην βγαίνουν στο δρόμο εάν δεν επιδιορθωθούν πλήρως ενώ σε αντίθετη περίπτωση να αποσυρθούν από την κυκλοφορία.

Ο λαός χρυσοπληρώνει με περίπου 3.000 ευρώ το μήνα το κάθε μεταχειρισμένο λεωφορείο υποτίθεται για να μετακινείται με ασφάλεια και όχι για να καταλήγει στα νοσοκομεία ”αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΔΑΣ.

Στην καταγγελία ότι για το ατύχημα το οποίο συνέβη χθες το πρωί στη Θεσσαλονίκη με τη σύγκρουση δύο αστικών λεωφορείων στην οδό Κωνσταντίνου Καραμανλή ευθύνεται η κακή συντήρηση προβαίνει η ΔΑΣ (Δημοκρατική Αγωνιστική Συσπείρωση) ΟΑΣΘ.

Το ατύχημα συνέβη όταν ένα αρθρωτό λεωφορείο του ΟΑΣΘ έπεσε πάνω σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ το οποίο βρισκόταν σταματημένο στη στάση προκειμένου να αποβιβάσει και να επιβιβάσει κόσμο.

Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει η ΔΑΣ, το συγκεκριμένο αρθρωτό (δηλ. διπλό) λεωφορείο του ΟΑΣΘ με αριθμό 2210 το οποίο είναι από αυτά που έχει μισθώσει ο Οργανισμός είχε ιστορικό βλαβών αλλά κυκλοφορούσε κανονικά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζονται οι οδηγοί προειδοποιούσαν με επαναλαμβανόμενα δελτία βλαβών ακόμα από τον Ιούνιο του 2024 για τα προβλήματα τα οποία παρουσίαζε το λεωφορείο “αλλά ο ΟΑΣΘ και η εταιρία leasing που είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση και την καλή λειτουργία των οχημάτων της αδιαφόρησαν για την ασφάλεια επιβατών και οδηγών με αποτέλεσμα να μετρά με πέντε τραυματίες επιβάτες”, αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΔΑΣ. Παρουσιάζει, μάλιστα, αναλυτικά τα δελτία βλαβών του συγκεκριμένου λεωφορείου.

Συγκεκριμένα: Με δελτίο βλάβης στις 13-6-2024 οδηγός αναφέρει προς την υπηρεσία ότι «¨Έχει πέσει η απόδοση των φρένων και φορτωμένο το λεωφορείο δεν μπορεί να σταματήσει».

foto-1-13-6-2024.jpg


Στις 2-9-2024 οδηγός δηλώνει ένδειξη βλάβης στο ταμπλό του λεωφορείου του ABS/ASR δηλ. του συστήματος φρένων. 

foto-2-2-9-2024.jpg


Την επόμενη μέρα στις 3-9-2024 οδηγός δηλώνει πάλι βλάβη φρένων της στάσης και της υπερδίπλωσης του λεωφορείου. 

foto-3-3-9-2024.jpg


Μετά από μερικές μέρες στις 15-9-2024 οδηγός δηλώνει την ίδια βλάβη με τα προηγούμενα δελτία βλαβών και επιπλέον γράφει ότι το λεωφορείο ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΕ! 

foto-4-15-9-2024.jpg


Αποκορύφωμα των παραπάνω είναι το δελτίο βλάβης στις 7-10-2024 δηλ. δυο βδομάδες πριν από το χθεσινό ατύχημα όπου οδηγός δηλώνει ξανά την ίδια βλάβη με την σημείωση ότι «…Το φρένο δεν πιάνει και παραλίγο να χτυπήσω σε σταματημένο»! 

foto-5-7-10-2024.jpg


Από τα ανωτέρω στοιχεία προκύπτει ότι οι εργαζόμενοι οδηγοί προειδοποιούσαν ότι το συγκεκριμένο λεωφορείο το οποίο προκάλεσε το ατύχημα είχε σοβαρό πρόβλημα αλλά δεν υπήρξε καμία μέριμνα ώστε να επισκευαστεί.

“Η κυβέρνηση πρέπει άμεσα να παρέμβει προς τη διοίκηση του ΟΑΣΘ και την εταιρία μίσθωσης και όποια λεωφορεία έχουν σοβαρές βλάβες να μην βγαίνουν στο δρόμο εάν δεν επιδιορθωθούν πλήρως ενώ σε αντίθετη περίπτωση να αποσυρθούν από την κυκλοφορία.

Ο λαός χρυσοπληρώνει με περίπου 3.000 ευρώ το μήνα το κάθε μεταχειρισμένο λεωφορείο υποτίθεται για να μετακινείται με ασφάλεια και όχι για να καταλήγει στα νοσοκομεία ”αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΔΑΣ.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία