Τώρα εμπλέκουν και μαθητές στην επιχειρούμενη δίωξη σε βάρος εκπαιδευτικού της Θεσσαλονίκης αποσπασμένου στη Γερμανία
22/06/2023 06:50
22/06/2023 06:50
Για όσα περίεργα συμβαίνουν στην ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα της Νυρεμβέργης και συγκεκριμένα στο ελληνικό γυμνάσιο και λύκειο το makthes.gr σας ενημέρωσε εγκαίρως και διεξοδικά προ ημερών. Αναφέρομαι στην απόπειρα σπίλωσης, με στόχο τη δίωξή του, ενός φιλολόγου ο οποίος υπηρετεί τα τελευταία χρόνια με απόσπαση σε αυτά τα δύο σχολεία.
Σε βάρος του εκπαιδευτικού Θοδωρή Αζούδη έχει διαταχθεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση έπειτα από κάποια ανώνυμη καταγγελία η οποία υπογράφεται ως “οι γονείς μαθητών γυμνασίου – λυκείου Νυρεμβέργης”. Σε αυτήν αναφέρονται μια σειρά “παραπτώματα”, χωρίς ωστόσο, να δίδεται κανένα στοιχείο και καμία απόδειξη επί όλων αυτών. Την ΕΔΕ διενεργεί η αναπληρώτρια συντονίστρια του Γραφείου Εκπαίδευσης Μονάχου.
Τα νεότερα είναι ότι πέρα από τους “ανώνυμους”, όσοι βρίσκονται πίσω από αυτές τις μεθοδεύσεις επιχειρούν κατά τρόπο απαράδεκτο, να εμπλέξουν τώρα και τους ίδιους τους μαθητές. Όπως πληροφορούμαι, εν μέσω εξετάσεων, καλούν μαθητές στα προσωπικά τους τηλέφωνα και τους ζητούν να καταθέσουν εγγράφως “τυχόν παράπονα” που έχουν από τον φιλόλογό τους. Σκοπός τους είναι να μετατρέψουν αυτά τα “τυχόν παράπονα” σε επώνυμες καταγγελίες, γιατί προφανώς οι “ανώνυμες” δεν επαρκούν καθώς δεν στοιχειοθετούνται. Και όλα αυτά γίνονται εν αγνοία των γονέων των μαθητών, καθώς και των διευθύνσεων των δύο σχολείων.
Παράλληλα, παραβιάζοντας κάθε αρχή μυστικότητας και αμεροληψίας, από το Γραφείο του Συντονιστή Εκπαίδευσης Μονάχου από το οποίο διενεργείται η ΕΔΕ, έχουν αποσταλεί μηνύματα, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς ορισμένους, συγγραφείς, εκπαιδευτικούς φορείς κ.ά. οι οποίοι με επιστολή τους προς το Γραφείο του Συντονιστή, έχουν εκφράσει την αμέριστη στήριξή τους προς τον Αζούδη.
Σε αυτά τα μηνύματα αναφέρεται: «Αξιότιμες κυρίες και κύριοι, σας πληροφορούμε ότι οι καταγγελίες που αφορούν τον κ. Αζούδη είναι επώνυμες και συνοδεύονται από υπεύθυνες δηλώσεις. Με εκτίμηση ΓΣΕ ΜΟΝΑΧΟΥ”. Αναφέρονται προφανώς στις “καταγγελίες” των μαθητών που με τόση επιμέλεια έχουν μεθοδεύσει.
Στο μεταξύ, ενώ όλα αυτά συμβαίνουν, πληθαίνουν τα μηνύματα συμπαράστασης προς τον Αζούδη, από μια σειρά προσωπικότητες αλλά και σημαντικούς φορείς. Θυμίζω ότι μία από τις καταγγελίες των “ανωνύμων” είναι ότι ο φιλόλογος “υποχρεώνει τους μαθητές του να αγοράζουν βιβλία διαφόρων συγγραφέων από την αγορά των οποίων επωφελείται οικονομικά”.
Ο Αζούδης αναπτύσσει δράσεις φιλαναγνωσίας εδώ και είκοσι χρόνια. Ξεκινώντας από το λύκειο στα Κάτω Πορόια Σερρών το 2003 και εν συνεχεία στο 2ο λύκειο Καλαμαριάς, στο 19ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης και από το 2019 στο λύκειο της Νυρεμβέργης. Πρόκειται για δράσεις, κυρίως συναντήσεις των μαθητών και μαθητριών του με βραβευμένους συγγραφείς με σκοπό τη γνωριμία των παιδιών με τη λογοτεχνία και την περαιτέρω μόρφωσή τους, πέραν των σχολικών βιβλίων. Παράλληλα συνέβαλε στην ανάπτυξη σχολικών βιβλιοθηκών, ενώ συμμετείχε σε παρουσιάσεις βιβλίων σε διάφορους χώρους της Θεσσαλονίκης (Βαφοπούλειο, Ιανός, Πρωτοπορία κ.λπ.). Στο πλαίσιο αυτής της δράσης του συστήνει στους μαθητές βιβλία συγκεκριμένων συγγραφέων.
Πολλοί από τους συγγραφείς, καθώς και εκδοτικοί οίκοι, έχουν στείλει επιστολές προς το Γραφείο Συντονιστή Εκπαίδευσης Μονάχου, επαινώντας το έργο του φιλολόγου και διαψεύδοντας κάθε υπόνοια συναλλαγής με σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους. Από τις τελευταίες επιστολές που εστάλησαν τις προηγούμενες ημέρες ήταν της συγγραφέα, παιδαγωγού και κριτικού παιδικής λογοτεχνίας, Μαρίζας Ντεκάστρο, του συγγραφέα Πέτρου Τατσόπουλου, της εκδότριας Έλενας Πατάκη, αλλά και του Τμήματος Ψυχολογίας του ΑΠΘ, οι καθηγητές του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης, ο Σύλλογος Μουσικών Βορείου Ελλάδας κ.οκ. Είχαν προηγηθεί ανάλογες επιστολές από συγγραφείς όπως η Ελένη Κατσαμά, ο Μάνος Κοντολέων, ο Βαγγέλης Ραπτόπουλος, η Σοφία Μαντουβάλου, η Ανδρομάχη Διαμαντοπούλου κ.ά.
Για όσα περίεργα συμβαίνουν στην ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα της Νυρεμβέργης και συγκεκριμένα στο ελληνικό γυμνάσιο και λύκειο το makthes.gr σας ενημέρωσε εγκαίρως και διεξοδικά προ ημερών. Αναφέρομαι στην απόπειρα σπίλωσης, με στόχο τη δίωξή του, ενός φιλολόγου ο οποίος υπηρετεί τα τελευταία χρόνια με απόσπαση σε αυτά τα δύο σχολεία.
Σε βάρος του εκπαιδευτικού Θοδωρή Αζούδη έχει διαταχθεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση έπειτα από κάποια ανώνυμη καταγγελία η οποία υπογράφεται ως “οι γονείς μαθητών γυμνασίου – λυκείου Νυρεμβέργης”. Σε αυτήν αναφέρονται μια σειρά “παραπτώματα”, χωρίς ωστόσο, να δίδεται κανένα στοιχείο και καμία απόδειξη επί όλων αυτών. Την ΕΔΕ διενεργεί η αναπληρώτρια συντονίστρια του Γραφείου Εκπαίδευσης Μονάχου.
Τα νεότερα είναι ότι πέρα από τους “ανώνυμους”, όσοι βρίσκονται πίσω από αυτές τις μεθοδεύσεις επιχειρούν κατά τρόπο απαράδεκτο, να εμπλέξουν τώρα και τους ίδιους τους μαθητές. Όπως πληροφορούμαι, εν μέσω εξετάσεων, καλούν μαθητές στα προσωπικά τους τηλέφωνα και τους ζητούν να καταθέσουν εγγράφως “τυχόν παράπονα” που έχουν από τον φιλόλογό τους. Σκοπός τους είναι να μετατρέψουν αυτά τα “τυχόν παράπονα” σε επώνυμες καταγγελίες, γιατί προφανώς οι “ανώνυμες” δεν επαρκούν καθώς δεν στοιχειοθετούνται. Και όλα αυτά γίνονται εν αγνοία των γονέων των μαθητών, καθώς και των διευθύνσεων των δύο σχολείων.
Παράλληλα, παραβιάζοντας κάθε αρχή μυστικότητας και αμεροληψίας, από το Γραφείο του Συντονιστή Εκπαίδευσης Μονάχου από το οποίο διενεργείται η ΕΔΕ, έχουν αποσταλεί μηνύματα, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς ορισμένους, συγγραφείς, εκπαιδευτικούς φορείς κ.ά. οι οποίοι με επιστολή τους προς το Γραφείο του Συντονιστή, έχουν εκφράσει την αμέριστη στήριξή τους προς τον Αζούδη.
Σε αυτά τα μηνύματα αναφέρεται: «Αξιότιμες κυρίες και κύριοι, σας πληροφορούμε ότι οι καταγγελίες που αφορούν τον κ. Αζούδη είναι επώνυμες και συνοδεύονται από υπεύθυνες δηλώσεις. Με εκτίμηση ΓΣΕ ΜΟΝΑΧΟΥ”. Αναφέρονται προφανώς στις “καταγγελίες” των μαθητών που με τόση επιμέλεια έχουν μεθοδεύσει.
Στο μεταξύ, ενώ όλα αυτά συμβαίνουν, πληθαίνουν τα μηνύματα συμπαράστασης προς τον Αζούδη, από μια σειρά προσωπικότητες αλλά και σημαντικούς φορείς. Θυμίζω ότι μία από τις καταγγελίες των “ανωνύμων” είναι ότι ο φιλόλογος “υποχρεώνει τους μαθητές του να αγοράζουν βιβλία διαφόρων συγγραφέων από την αγορά των οποίων επωφελείται οικονομικά”.
Ο Αζούδης αναπτύσσει δράσεις φιλαναγνωσίας εδώ και είκοσι χρόνια. Ξεκινώντας από το λύκειο στα Κάτω Πορόια Σερρών το 2003 και εν συνεχεία στο 2ο λύκειο Καλαμαριάς, στο 19ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης και από το 2019 στο λύκειο της Νυρεμβέργης. Πρόκειται για δράσεις, κυρίως συναντήσεις των μαθητών και μαθητριών του με βραβευμένους συγγραφείς με σκοπό τη γνωριμία των παιδιών με τη λογοτεχνία και την περαιτέρω μόρφωσή τους, πέραν των σχολικών βιβλίων. Παράλληλα συνέβαλε στην ανάπτυξη σχολικών βιβλιοθηκών, ενώ συμμετείχε σε παρουσιάσεις βιβλίων σε διάφορους χώρους της Θεσσαλονίκης (Βαφοπούλειο, Ιανός, Πρωτοπορία κ.λπ.). Στο πλαίσιο αυτής της δράσης του συστήνει στους μαθητές βιβλία συγκεκριμένων συγγραφέων.
Πολλοί από τους συγγραφείς, καθώς και εκδοτικοί οίκοι, έχουν στείλει επιστολές προς το Γραφείο Συντονιστή Εκπαίδευσης Μονάχου, επαινώντας το έργο του φιλολόγου και διαψεύδοντας κάθε υπόνοια συναλλαγής με σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους. Από τις τελευταίες επιστολές που εστάλησαν τις προηγούμενες ημέρες ήταν της συγγραφέα, παιδαγωγού και κριτικού παιδικής λογοτεχνίας, Μαρίζας Ντεκάστρο, του συγγραφέα Πέτρου Τατσόπουλου, της εκδότριας Έλενας Πατάκη, αλλά και του Τμήματος Ψυχολογίας του ΑΠΘ, οι καθηγητές του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης, ο Σύλλογος Μουσικών Βορείου Ελλάδας κ.οκ. Είχαν προηγηθεί ανάλογες επιστολές από συγγραφείς όπως η Ελένη Κατσαμά, ο Μάνος Κοντολέων, ο Βαγγέλης Ραπτόπουλος, η Σοφία Μαντουβάλου, η Ανδρομάχη Διαμαντοπούλου κ.ά.
ΣΧΟΛΙΑ