Τζιτζικώστας: Τον επόμενο μήνα, θετικές ανακοινώσεις για την ανάπλαση της ΔΕΘ
28/03/2024 14:52
28/03/2024 14:52
Τον επόμενο μήνα θα υπάρξουν ευχάριστες ανακοινώσεις για το σχέδιο ανάπλασης του εκθεσιακού κέντρου της ΔΕΘ-Helexpo στη Θεσσαλονίκη, αποκάλυψε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, κατά την τοποθέτησή του στηνημερίδα που διοργανώνει η Marketing Greece, με θέμα “Από το χθες στο αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης”.
Ο κ. Τζιτζικώστας, έδωσε μία πρόγευση των ανακοινώσεων που περιμένει για τουλάχιστον δύο χρόνια η πόλη, λέγοντας ότι από το ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας 2021-2017 ( προϋπολογισμού 1,5 δισ), η Περιφέρεια πρόκειται να συγχρηματοδοτήσει το project της ανάπλασης, ενισχύοντας και με αυτό τον τρόπο, έμμεσα μεν αλλά ουσιαστικά, τον συνεδριακό τουρισμό , ένα πολύ δυναμικό προϊόν της τουριστικής Θεσσαλονίκης.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μπορεί να έχει τουριστική κίνηση 365 ημέρες το χρόνο, αν επενδύσει στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Στις πολλές μορφές του εναλλακτικού τουρισμού, που υπάρχουν και αναπτύσσονται στην Κεντρική Μακεδονία, βρίσκεται και το μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα της Περιφέρειας.
Η Κεντρική Μακεδονία, διαθέτει ένα βραβευμένο, σύγχρονο αεροδρόμιο, οδικό τουρισμό που θα ενισχυθεί περαιτέρω μετά την ένταξη Ρουμανίας και Βουλγαρίας στη ζώνη Σένγκεν, την ανάπτυξη του τουρισμού κρουαζιέρας και μάλιστα με home porting στο λιμάνι Θεσσαλονίκης.
“Σε λίγες ημέρες θα ταξιδέψω στην Αμερική και σε συναντήσεις που θα έχω εκεί, θα θέσω και πάλι το ζήτημα της απευθείας σύνδεσης του αεροδρομίου Μακεδονία, με αεροδρόμια στις ΗΠΑ”.
Η Θεσσαλονίκη, βρίσκεται σε μία μόλις ώρας απόσταση από επτά Περιφερειακές Ενότητες και από πολλά διαφορετικά σημεία ενδιαφέροντος, διαθέτει πλέον αναβαθμισμένες οδικές συνδέσεις μεταξύ αυτών των Ενοτήτων, βελτιωμένες ξενοδοχειακές υποδομές και αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό για την υποστήριξη του τουριστικού τομέα.
Ο κ. Τζιτζικώστας επισήμανε ότι πέραν της χρηματοδότησης καθαυτό τουριστικού χαρακτήρα δραστηριοτήτων, όπως της συμμετοχής, τουριστικών φορέων, κάτω από την ομπρέλλα της Περιφέρειας, σε 70 διεθνείς και εθνικές εκθέσεις, αλλά και της χρηματοδότησης δράσεων όπως η Μακεδονική Κουζίνα, η Π.Κ.Μ. ενισχύει και έμμεσα την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας.
Μία τέτοια σημαντική και πρωτοπόρα πρωτοβουλία, ήταν η δημιουργία του Film Office, πριν πέντε χρόνια, μέσω του οποίου υποστηρίχθηκε η παραγωγή 60 φιλμ και οπτικοακουστικών παραγωγών, εξασφαλίζοντας έσοδα 150 εκατ. ευρώ και φέροντας στην πόλη 140.000 διανυκτερεύσεις.
Ο κ. Τζιτζικώστας μίλησε για πολύ σημαντικά έργα στον Πολιτισμό, ( Αιγές, Σπήλαιο Πετραλώνων, Αμφίπολη ), που χρηματοδοτήθηκαν από Ευρωπαϊκά κονδύλια, έργα με τα οποία ενισχύεται ο τουριστικός προορισμός “Θεσσαλονίκη”, αλλά και γενικότερα η τουριστική ανάπτυξη της Κεντρικής Μακεδονίας.
Η Marketing Director της Aegean, Mαρίνα Βάλβη, υποστήριξε ότι η ανάπτυξη του τουρισμού, απαιτεί συνέργειες και συνεργασίες, τις οποίες ενισχύει η Aegean με τη συμμετοχή της στη Σύμπραξη για την Τουριστική Ανάπτυξη στην Κεντρική Μακεδονία.
Η Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με την κα. Βάλβη, διαθέτει ένα μοναδικό συγκριτικό πλεονέκτημα, αυτό της φιλόξενης και φιλικής πόλης με την πολυσύνθετη και πλούσια ταυτότητα, κάτι που αποτελεί μεγάλο ατού σε μία εποχή που οι ταξιδιώτες αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες και επιλέγουν προορισμούς , βάσει των εμπειριών που αυτοί θα προσφέρουν.
Ομιλητής στην εκδήλωση ήταν και ο γενικός διευθυντής ανάπτυξης της Fraport Greece, Γιώργος Βήλος ο οποίος ενημέρωσε ότι με τα μέχρι σήμερα διαθέσιμα στοιχεία, το αεροδρόμιο 'Μακεδονία', κατά τη θερινή περίοδο, θα συνδεθεί με οκτώ νέους προορισμούς.
Συγκεκριμένα, αεροπορικών θα συνδεθεί η Θεσσαλονίκη με το Ελσίνκι της Φινλανδίας , το Κισίνεβο της Ρουμανίας, το Γκντάνσκ της Πολωνίας, το Σεράγεβο της Βοσνίας Ερζεγοβίνης, το Λίντς της Βρετανίας, το Κόσιτσε της Σλοβακίας, την Μαδρίτη της Ισπανίας και το Μπάρι της Ιταλίας. Στις οκτώ διεθνείς συνδέσεις, προστίθεται και μία νέα εσωτερικού, για Νάξο.
Αυτές οι νέες συνδέσεις, γίνονται ως επί το πλείστον με ξένες αεροπορικές εταιρείες.
Στις εταιρείες που πετάνε προς και απο το 'Μακεδονία', προστίθενται πέντε νέες αεροπορικές εταιρείες. Είναι οι: LOT από την Πολωνία, η FlyOne της Μολδαβίας, η ιταλική Sky Alps, η ισπανική Εvelop Airlines και η Luxwing της Μάλτας.
Μέχρι του παρόντος, όπως είπε ο κ. Βήλος, η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο Μακεδονία, παρουσιάζει μία αύξηση της τάξης του 10%-11%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο
Τον επόμενο μήνα θα υπάρξουν ευχάριστες ανακοινώσεις για το σχέδιο ανάπλασης του εκθεσιακού κέντρου της ΔΕΘ-Helexpo στη Θεσσαλονίκη, αποκάλυψε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, κατά την τοποθέτησή του στηνημερίδα που διοργανώνει η Marketing Greece, με θέμα “Από το χθες στο αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης”.
Ο κ. Τζιτζικώστας, έδωσε μία πρόγευση των ανακοινώσεων που περιμένει για τουλάχιστον δύο χρόνια η πόλη, λέγοντας ότι από το ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας 2021-2017 ( προϋπολογισμού 1,5 δισ), η Περιφέρεια πρόκειται να συγχρηματοδοτήσει το project της ανάπλασης, ενισχύοντας και με αυτό τον τρόπο, έμμεσα μεν αλλά ουσιαστικά, τον συνεδριακό τουρισμό , ένα πολύ δυναμικό προϊόν της τουριστικής Θεσσαλονίκης.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μπορεί να έχει τουριστική κίνηση 365 ημέρες το χρόνο, αν επενδύσει στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Στις πολλές μορφές του εναλλακτικού τουρισμού, που υπάρχουν και αναπτύσσονται στην Κεντρική Μακεδονία, βρίσκεται και το μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα της Περιφέρειας.
Η Κεντρική Μακεδονία, διαθέτει ένα βραβευμένο, σύγχρονο αεροδρόμιο, οδικό τουρισμό που θα ενισχυθεί περαιτέρω μετά την ένταξη Ρουμανίας και Βουλγαρίας στη ζώνη Σένγκεν, την ανάπτυξη του τουρισμού κρουαζιέρας και μάλιστα με home porting στο λιμάνι Θεσσαλονίκης.
“Σε λίγες ημέρες θα ταξιδέψω στην Αμερική και σε συναντήσεις που θα έχω εκεί, θα θέσω και πάλι το ζήτημα της απευθείας σύνδεσης του αεροδρομίου Μακεδονία, με αεροδρόμια στις ΗΠΑ”.
Η Θεσσαλονίκη, βρίσκεται σε μία μόλις ώρας απόσταση από επτά Περιφερειακές Ενότητες και από πολλά διαφορετικά σημεία ενδιαφέροντος, διαθέτει πλέον αναβαθμισμένες οδικές συνδέσεις μεταξύ αυτών των Ενοτήτων, βελτιωμένες ξενοδοχειακές υποδομές και αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό για την υποστήριξη του τουριστικού τομέα.
Ο κ. Τζιτζικώστας επισήμανε ότι πέραν της χρηματοδότησης καθαυτό τουριστικού χαρακτήρα δραστηριοτήτων, όπως της συμμετοχής, τουριστικών φορέων, κάτω από την ομπρέλλα της Περιφέρειας, σε 70 διεθνείς και εθνικές εκθέσεις, αλλά και της χρηματοδότησης δράσεων όπως η Μακεδονική Κουζίνα, η Π.Κ.Μ. ενισχύει και έμμεσα την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας.
Μία τέτοια σημαντική και πρωτοπόρα πρωτοβουλία, ήταν η δημιουργία του Film Office, πριν πέντε χρόνια, μέσω του οποίου υποστηρίχθηκε η παραγωγή 60 φιλμ και οπτικοακουστικών παραγωγών, εξασφαλίζοντας έσοδα 150 εκατ. ευρώ και φέροντας στην πόλη 140.000 διανυκτερεύσεις.
Ο κ. Τζιτζικώστας μίλησε για πολύ σημαντικά έργα στον Πολιτισμό, ( Αιγές, Σπήλαιο Πετραλώνων, Αμφίπολη ), που χρηματοδοτήθηκαν από Ευρωπαϊκά κονδύλια, έργα με τα οποία ενισχύεται ο τουριστικός προορισμός “Θεσσαλονίκη”, αλλά και γενικότερα η τουριστική ανάπτυξη της Κεντρικής Μακεδονίας.
Η Marketing Director της Aegean, Mαρίνα Βάλβη, υποστήριξε ότι η ανάπτυξη του τουρισμού, απαιτεί συνέργειες και συνεργασίες, τις οποίες ενισχύει η Aegean με τη συμμετοχή της στη Σύμπραξη για την Τουριστική Ανάπτυξη στην Κεντρική Μακεδονία.
Η Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με την κα. Βάλβη, διαθέτει ένα μοναδικό συγκριτικό πλεονέκτημα, αυτό της φιλόξενης και φιλικής πόλης με την πολυσύνθετη και πλούσια ταυτότητα, κάτι που αποτελεί μεγάλο ατού σε μία εποχή που οι ταξιδιώτες αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες και επιλέγουν προορισμούς , βάσει των εμπειριών που αυτοί θα προσφέρουν.
Ομιλητής στην εκδήλωση ήταν και ο γενικός διευθυντής ανάπτυξης της Fraport Greece, Γιώργος Βήλος ο οποίος ενημέρωσε ότι με τα μέχρι σήμερα διαθέσιμα στοιχεία, το αεροδρόμιο 'Μακεδονία', κατά τη θερινή περίοδο, θα συνδεθεί με οκτώ νέους προορισμούς.
Συγκεκριμένα, αεροπορικών θα συνδεθεί η Θεσσαλονίκη με το Ελσίνκι της Φινλανδίας , το Κισίνεβο της Ρουμανίας, το Γκντάνσκ της Πολωνίας, το Σεράγεβο της Βοσνίας Ερζεγοβίνης, το Λίντς της Βρετανίας, το Κόσιτσε της Σλοβακίας, την Μαδρίτη της Ισπανίας και το Μπάρι της Ιταλίας. Στις οκτώ διεθνείς συνδέσεις, προστίθεται και μία νέα εσωτερικού, για Νάξο.
Αυτές οι νέες συνδέσεις, γίνονται ως επί το πλείστον με ξένες αεροπορικές εταιρείες.
Στις εταιρείες που πετάνε προς και απο το 'Μακεδονία', προστίθενται πέντε νέες αεροπορικές εταιρείες. Είναι οι: LOT από την Πολωνία, η FlyOne της Μολδαβίας, η ιταλική Sky Alps, η ισπανική Εvelop Airlines και η Luxwing της Μάλτας.
Μέχρι του παρόντος, όπως είπε ο κ. Βήλος, η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο Μακεδονία, παρουσιάζει μία αύξηση της τάξης του 10%-11%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο
ΣΧΟΛΙΑ