ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Αναταράξεις στον ΟΑΣΘ, παραιτήθηκαν μέλη του δ.σ.

Τα μέλη τα οποία παραιτήθηκαν είναι αυτά για τα οποία ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης έχει ζητήσει από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή να αντικατασταθούν

 09/12/2022 13:57

Αναταράξεις στον ΟΑΣΘ, παραιτήθηκαν μέλη του δ.σ.

Νίκος Ηλιάδης

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ΟΑΣΘ, για τις οποίες προϊδέασε με πρωινό του δημοσίευμα το makthes.gr. Πριν από λίγη ώρα τρία μέλη του διοικητικού συμβουλίου υπέβαλαν την παραίτησή τους, με αποτέλεσμα η προγραμματισμένη για τις 3 το απόγευμα συνεδρίαση να ματαιωθεί.

Τα μέλη τα οποία παραιτήθηκαν είναι αυτά για τα οποία ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης έχει ζητήσει από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή να αντικατασταθούν.

Όπως είχε αποκαλύψει ήδη από τις 30 Νοεμβρίου το makthes.gr ο κ. Ταγγίρης έχει ζητήσει να αντικατασταθούν από το δ.σ. οι Γιάννης Ρεντζεπέρης, Γιώργος Ηλιάδης, Θεόδωρος Τζιαμπάζης και Ιωσήφ Κιοσέογλου. Οι τρεις πρώτοι υπέβαλαν σήμερα την παραίτησή τους, ενώ ο κ. Κιοσέογλου, καθηγητής της Σχολής Θετικών Επιστημών του ΑΠΘ έχει παραιτηθεί εδώ και μήνες, χωρίς ωστόσο να έχει αντικατασταθεί.

Το makthes.gr κατάφερε να επικοινωνήσει μόνον με έναν εκ των παραιτηθέντων, τον κ. Ηλιάδη, ο οποίος δήλωσε ότι «ο λόγος της παραίτησης έχει να κάνει με τις πολύ αυξημένες επαγγελματικές μου υποχρεώσεις. Ακόμη και τώρα με βρίσκετε σε μία σημαντική επαγγελματική συνάντηση. Ίσως θα έπρεπε να έχω παραιτηθεί νωρίτερα». Παρότι οι τρεις οι οποίοι παραιτήθηκαν σήμερα επικαλούνται στην επιστολή παραίτησής τους προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους, το γεγονός της ταυτόχρονης υποβολής των παραιτήσεων είναι σαφής ένδειξη δυσαρέσκειας για τους χειρισμούς του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του ΟΑΣΘ.

Όπως είχε αποκαλύψει το πρωί το makthes.gr, ο κ. Καραμανλής, παρά τις επιφυλάξεις του για την αναγκαιότητα των αλλαγών στη σύνθεση του δ.σ. του ΟΑΣΘ, φέρεται τελικά να πήρε την απόφαση να τις προχωρήσει. Σύμφωνα μάλιστα με αρμόδια πηγή, οι αλλαγές αναμένεται να ανακοινωθούν λίαν συντόμως, ίσως και μέσα στην ημέρα.

Όπως είχε γράψει σχετικά το makthes.gr, ο βασικός λόγος για τον οποίο ο κ. Ταγγίρης ζήτησε την αντικατάσταση των τεσσάρων μελών είναι η αδυναμία του να περάσει από το δ.σ. με την παρούσα σύνθεση, το “μνημόνιο κατανόησης” μεταξύ ΟΑΣΘ, ΟΣΕΘ και “Κοινωνία της Πληροφορίας” το οποίο θα ξετυλίξει υποτίθεται, το κουβάρι του πολύπαθου έργου για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΑΣΘ, το οποίο είναι κολλημένο εδώ και περίπου 22 μήνες.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι παραιτηθέντες αρνούνταν να εγκρίνουν το συγκεκριμένο μνημόνιο καθώς θεωρούν ότι βλάπτει τα συμφέροντα του ΟΑΣΘ γι’ αυτό και ζητήθηκε η αντικατάστασή τους. Όπως αποκάλυψε το πρωί το makthes.gr ως αντικαταστάτες των τεσσάρων προτείνονται οι: Χρήστος Κοπατσάρης, πρώην διοικητής στο νοσοκομείο Καβάλας επί κυβέρνησης Αντώνη Σαμαρά και πρώην γενικός γραμματέας στο δήμο Πυλαίας Χορτιάτη, Κλεόβουλος Θεοτόκης, στέλεχος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Ευτυχία Κιβρακίδου, στέλεχος της αναπτυξιακής εταιρείας “Ανατολική Α.Ε.” και ο πολιτικός μηχανικός Μανώλης Μπελιμπασάκης.

Μετά τις παραιτήσεις, η προγραμματισμένη για τις 3 το μεσημέρι συνεδρίαση του δ.σ. ματαιώνεται λόγω έλλειψης απαρτίας, κάτι για το οποίο είχε προϊδεάσει το πρωινό δημοσίευμα του makthes.gr. Στη σημερινή συνεδρίαση επρόκειτο να ζητηθεί η έγκριση από το δ.σ. του ΟΑΣΘ της σύμβασης που προβλέπει την παραχώρηση για ένα ακόμη έτος των 31 λεωφορειακών γραμμών που έχουν δοθεί στα ΚΤΕΛ, συν την παραχώρηση επιπλέον οκτώ νέων γραμμών (Νο 1, 45, 57, 58, 59, 64, 70 και 71) για διάστημα ενός χρόνου. Η έγκριση του ΟΑΣΘ είναι αναγκαία προκειμένου να περιληφθεί στον σχετικό φάκελο ο οποίος θα σταλεί από τον ΟΣΕΘ προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Μετά τη ματαίωση της συνεδρίασης ο χρόνος πιέζει πλέον ασφυκτικά καθώς οι ισχύουσες συμβάσεις παραχώρησης των 31 γραμμών λήγουν στις 31 Δεκεμβρίου.

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ΟΑΣΘ, για τις οποίες προϊδέασε με πρωινό του δημοσίευμα το makthes.gr. Πριν από λίγη ώρα τρία μέλη του διοικητικού συμβουλίου υπέβαλαν την παραίτησή τους, με αποτέλεσμα η προγραμματισμένη για τις 3 το απόγευμα συνεδρίαση να ματαιωθεί.

Τα μέλη τα οποία παραιτήθηκαν είναι αυτά για τα οποία ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης έχει ζητήσει από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή να αντικατασταθούν.

Όπως είχε αποκαλύψει ήδη από τις 30 Νοεμβρίου το makthes.gr ο κ. Ταγγίρης έχει ζητήσει να αντικατασταθούν από το δ.σ. οι Γιάννης Ρεντζεπέρης, Γιώργος Ηλιάδης, Θεόδωρος Τζιαμπάζης και Ιωσήφ Κιοσέογλου. Οι τρεις πρώτοι υπέβαλαν σήμερα την παραίτησή τους, ενώ ο κ. Κιοσέογλου, καθηγητής της Σχολής Θετικών Επιστημών του ΑΠΘ έχει παραιτηθεί εδώ και μήνες, χωρίς ωστόσο να έχει αντικατασταθεί.

Το makthes.gr κατάφερε να επικοινωνήσει μόνον με έναν εκ των παραιτηθέντων, τον κ. Ηλιάδη, ο οποίος δήλωσε ότι «ο λόγος της παραίτησης έχει να κάνει με τις πολύ αυξημένες επαγγελματικές μου υποχρεώσεις. Ακόμη και τώρα με βρίσκετε σε μία σημαντική επαγγελματική συνάντηση. Ίσως θα έπρεπε να έχω παραιτηθεί νωρίτερα». Παρότι οι τρεις οι οποίοι παραιτήθηκαν σήμερα επικαλούνται στην επιστολή παραίτησής τους προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους, το γεγονός της ταυτόχρονης υποβολής των παραιτήσεων είναι σαφής ένδειξη δυσαρέσκειας για τους χειρισμούς του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του ΟΑΣΘ.

Όπως είχε αποκαλύψει το πρωί το makthes.gr, ο κ. Καραμανλής, παρά τις επιφυλάξεις του για την αναγκαιότητα των αλλαγών στη σύνθεση του δ.σ. του ΟΑΣΘ, φέρεται τελικά να πήρε την απόφαση να τις προχωρήσει. Σύμφωνα μάλιστα με αρμόδια πηγή, οι αλλαγές αναμένεται να ανακοινωθούν λίαν συντόμως, ίσως και μέσα στην ημέρα.

Όπως είχε γράψει σχετικά το makthes.gr, ο βασικός λόγος για τον οποίο ο κ. Ταγγίρης ζήτησε την αντικατάσταση των τεσσάρων μελών είναι η αδυναμία του να περάσει από το δ.σ. με την παρούσα σύνθεση, το “μνημόνιο κατανόησης” μεταξύ ΟΑΣΘ, ΟΣΕΘ και “Κοινωνία της Πληροφορίας” το οποίο θα ξετυλίξει υποτίθεται, το κουβάρι του πολύπαθου έργου για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΑΣΘ, το οποίο είναι κολλημένο εδώ και περίπου 22 μήνες.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι παραιτηθέντες αρνούνταν να εγκρίνουν το συγκεκριμένο μνημόνιο καθώς θεωρούν ότι βλάπτει τα συμφέροντα του ΟΑΣΘ γι’ αυτό και ζητήθηκε η αντικατάστασή τους. Όπως αποκάλυψε το πρωί το makthes.gr ως αντικαταστάτες των τεσσάρων προτείνονται οι: Χρήστος Κοπατσάρης, πρώην διοικητής στο νοσοκομείο Καβάλας επί κυβέρνησης Αντώνη Σαμαρά και πρώην γενικός γραμματέας στο δήμο Πυλαίας Χορτιάτη, Κλεόβουλος Θεοτόκης, στέλεχος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Ευτυχία Κιβρακίδου, στέλεχος της αναπτυξιακής εταιρείας “Ανατολική Α.Ε.” και ο πολιτικός μηχανικός Μανώλης Μπελιμπασάκης.

Μετά τις παραιτήσεις, η προγραμματισμένη για τις 3 το μεσημέρι συνεδρίαση του δ.σ. ματαιώνεται λόγω έλλειψης απαρτίας, κάτι για το οποίο είχε προϊδεάσει το πρωινό δημοσίευμα του makthes.gr. Στη σημερινή συνεδρίαση επρόκειτο να ζητηθεί η έγκριση από το δ.σ. του ΟΑΣΘ της σύμβασης που προβλέπει την παραχώρηση για ένα ακόμη έτος των 31 λεωφορειακών γραμμών που έχουν δοθεί στα ΚΤΕΛ, συν την παραχώρηση επιπλέον οκτώ νέων γραμμών (Νο 1, 45, 57, 58, 59, 64, 70 και 71) για διάστημα ενός χρόνου. Η έγκριση του ΟΑΣΘ είναι αναγκαία προκειμένου να περιληφθεί στον σχετικό φάκελο ο οποίος θα σταλεί από τον ΟΣΕΘ προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Μετά τη ματαίωση της συνεδρίασης ο χρόνος πιέζει πλέον ασφυκτικά καθώς οι ισχύουσες συμβάσεις παραχώρησης των 31 γραμμών λήγουν στις 31 Δεκεμβρίου.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία