Καθημερινότητα
Επειδή η επιτυχία κρίνεται στην καθημερινότητα, καλωσορίζω τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ και ελπίζω να πετύχει στο έργο της. Καταρχήν θέλω να μάθω αν έχει μειωθεί ο αριθμός μηνιαίων καρτών. Στη συνέχεια τη θέση του ΟΑΣΘ για την αναδιάρθρωση συγκοινωνιών με τις καινούργιες γραμμές 2Κ, 3Κ και την κατάργηση της σύνδεσης των πανεπιστημίων και του ΑΧΕΠΑ με την ανατολική πλευρά της Θεσσαλονίκης. Ξέρω ότι την απόφαση πήρε άλλος αλλά καλό είναι να μάθουμε.
Αυτός ο άλλος (ΣΑΣΘ ή όπως το λένε τώρα) έκανε κάτι για τον έλεγχο της κίνησης; Θεωρητικά έπρεπε να ελέγξει πόσοι είναι οι επιβάτες, σε ποιες κατηγορίες, να κάνει έρευνες προέλευσης-προορισμού, να δει το χρόνο μετακίνησης, κ.λπ. Προφανώς δεν έκανε απολύτως τίποτα. Δεν είχε καμία δραστηριότητα -εκτός πιθανόν από τη συμμετοχή στις εκδηλώσεις για τους σταθμούς του μετρό Θεσσαλονίκης.
Αλλά και ο παρών ΟΑΣΘ οφείλει να κάνει ένα μέσο και μακρο-προγραμματισμό. Επιμένω να καταργηθούν τα διπλά μεγάλα λεωφορεία (ή να μείνουν μόνο σε γραμμές-άξονες), τα νέα λεωφορεία (πρέπει να αγοράσουμε, έτσι;) να είναι μονά και να ρυθμιστεί η είσοδος από τη μία πόρτα με παράλληλο μαγνητικό εισιτήριο (έχει στην Αττάλεια! Εδώ δεν έχουμε). Να αδειάζει το λεωφορείο στο τέρμα, να ελέγχεται και να φεύγει μετά. Να υπάρχουν γραμμές αναμονής στις στάσεις. Να μπαίνει κάποιος μόνο με εισιτήριο! Όχι με φωτοτυπία ότι είναι άνεργος. Να υπάρχουν έλεγχοι.
Να γίνουν νέες γραμμές σύνδεσης. Π.χ. από το Δημαρχείο κυκλικά από την Γ’ Σεπτεμβρίου, Αγ. Δημητρίου, Εθνικής Αμύνης, Εγνατία. Να βγει εισιτήριο χρονικής διάρκειας και όχι μονής διαδρομής. Και άλλα.
Περιμένω πολλά; Ίσως. Επειδή πληρώνω φόρους θέλω να μάθω τι ακριβώς έκανε η διορισμένη διοίκηση, τι έκαναν οι αντιπρόσωποί μου (εκ μέρους της Περιφέρειας, του Δήμου και των φορέων). Γιατί ποτέ δεν με ενημέρωσαν σχετικά.
Θέλω επίσης να μάθω τι θα γίνει με τη συνεργασία με τις τοπικές κοινότητες. Άραγε θα ασχοληθούν με προτάσεις οργάνωσης της συγκοινωνίας; Χρόνια λέμε για τη σύνδεση Βασιλίσσης Όλγας με Παπαναστασίου και Κ. Καραμανλή. Με διαμπερείς κάθετες γραμμές. Θα τα ξαναλέμε;
*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 18 Αυγούστου 2019