ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Δύο προσφορές για το ΣΔΙΤ Λειτουργίας - ΑΚΤΩΡ και ΑΤΜ

Οι δύο φορείς που κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές στο διαγωνισμό για το ΣΔΙΤ Λειτουργίας

 28/02/2023 12:35

Μετρό Θεσσαλονίκης: Δύο προσφορές για το ΣΔΙΤ Λειτουργίας - ΑΚΤΩΡ και ΑΤΜ

Άννη Καρολίδου

Δύο προσφορές κατατέθηκαν για το ΣΔΙΤ Λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, προσφορές κατέθεσαν η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις και η ιταλική Azienda Trasporti Milanesi (ΑΤΜ), που μετέχει στην εταιρεία που λειτουργεί το αυτόματο μετρό της Κοπεγχάγης.

Περισσότερα στοιχεία με τα πλήρη σχήματα που κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές, θα είναι αργότερα διαθέσιμες, αλλά εξ’ όσων το makthes.gr πληροφορείται, μαζί με την ΑΤΜ συμμετέχει στο διαγωνισμό η γαλλική Egis, ενώ μαζί με την ΑΚΤΩΡ συμμετέχει η κορεάτικη Neo Trans, που ανήκει στο Doosan Group και διαχειρίζεται την Shinbundang Line. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι τελικά προσφορές δεν κατέθεσαν εταιρείες που ήταν ενδιαφερόμενες, όπως π.χ. οι γαλλικές Keolis και RATP, αλλά ούτε εταιρεία του ομίλου Κοπελούζου, ούτε και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Περισσότερες πληροφορίες θα γίνουν γνωστές με την αποσφράγιση των φακέλων.

Εν τω μεταξύ, σήμερα θα συζητηθεί στη Βουλή και η τροπολογία για τη συμπληρωματική σύμβαση ανάθεσης στον ανάδοχο κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης, της συντήρησς και λειτουργίας του Μετρό για 2+1 χρόνια. 

Δύο προσφορές κατατέθηκαν για το ΣΔΙΤ Λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, προσφορές κατέθεσαν η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις και η ιταλική Azienda Trasporti Milanesi (ΑΤΜ), που μετέχει στην εταιρεία που λειτουργεί το αυτόματο μετρό της Κοπεγχάγης.

Περισσότερα στοιχεία με τα πλήρη σχήματα που κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές, θα είναι αργότερα διαθέσιμες, αλλά εξ’ όσων το makthes.gr πληροφορείται, μαζί με την ΑΤΜ συμμετέχει στο διαγωνισμό η γαλλική Egis, ενώ μαζί με την ΑΚΤΩΡ συμμετέχει η κορεάτικη Neo Trans, που ανήκει στο Doosan Group και διαχειρίζεται την Shinbundang Line. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι τελικά προσφορές δεν κατέθεσαν εταιρείες που ήταν ενδιαφερόμενες, όπως π.χ. οι γαλλικές Keolis και RATP, αλλά ούτε εταιρεία του ομίλου Κοπελούζου, ούτε και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Περισσότερες πληροφορίες θα γίνουν γνωστές με την αποσφράγιση των φακέλων.

Εν τω μεταξύ, σήμερα θα συζητηθεί στη Βουλή και η τροπολογία για τη συμπληρωματική σύμβαση ανάθεσης στον ανάδοχο κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης, της συντήρησς και λειτουργίας του Μετρό για 2+1 χρόνια. 

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία