Mετρό Θεσσαλονίκης: Στην ΑΚΤΩΡ οι πρόδρομες εργασίες της Δυτικής Επέκτασης
10/03/2023 09:40
10/03/2023 09:40
Αρχίζουν οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης δυτικά, μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης ανάθεσης μεταξύ της Αττικό Μετρό Α.Ε. και της ΑΚΤΩΡ.
Αντικείμενο αυτού του διαγωνισμού είναι η εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών, η εκτέλεση των αρχαιολογικών εργασιών, των διερευνητικών εργασιών των δικτύων κοινής ωφελείας, των εργασιών κυκλοφοριακών παρακάμψεων και λοιπών απαιτούμενων εργασιών, στους χώρους του έργου της βορειοδυτικής επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς και στον χώρο επέκτασης του αμαξοστασίου Πυλαίας.
Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός είχε διενεργηθεί το 2019 και είχαν δοθεί δύο παρατάσεις στην κατάθεση δεσμευτικών προσφορών. Μειοδότης είχε αρχικά αναδειχθεί η εταιρεία Intrakat, η οποία ακολούθως παραιτήθηκε οπότε το έργο τελικά ανατέθηκε στον δεύτερο μειοδότη, την ΑΚΤΩΡ, η οποία και μετέχει στη κ/ξ κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης, στη βασική γραμμή, ενώ εκτελεί και την κατασκευή της επέκτασης προς Καλαμαριά.
Η διάρκεια της σύμβασης είναι 24 μήνες και όπως σημειώνεται ανωτέρω, αφορά σειρά πρόδρομων εργασιών στα βορειοδυτικά του δικτύου Μετρό Θεσσαλονίκης, με σημείο εκκίνησης το τέρμιναλ στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Η βορειοδυτική επέκταση, ενδέχεται να αποτελείται από δύο ξεχωριστές γραμμές ή και να σχηματίζει ένα loop, μία περίπου κυκλική ενιαία διαδρομή. Σε αυτή τη διαδρομή θα γίνονται οι παρακάτω οκτώ στάσεις:
04/03/2023 08:00
06/04/2023 15:46
Αρχίζουν οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης δυτικά, μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης ανάθεσης μεταξύ της Αττικό Μετρό Α.Ε. και της ΑΚΤΩΡ.
Αντικείμενο αυτού του διαγωνισμού είναι η εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών, η εκτέλεση των αρχαιολογικών εργασιών, των διερευνητικών εργασιών των δικτύων κοινής ωφελείας, των εργασιών κυκλοφοριακών παρακάμψεων και λοιπών απαιτούμενων εργασιών, στους χώρους του έργου της βορειοδυτικής επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς και στον χώρο επέκτασης του αμαξοστασίου Πυλαίας.
Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός είχε διενεργηθεί το 2019 και είχαν δοθεί δύο παρατάσεις στην κατάθεση δεσμευτικών προσφορών. Μειοδότης είχε αρχικά αναδειχθεί η εταιρεία Intrakat, η οποία ακολούθως παραιτήθηκε οπότε το έργο τελικά ανατέθηκε στον δεύτερο μειοδότη, την ΑΚΤΩΡ, η οποία και μετέχει στη κ/ξ κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης, στη βασική γραμμή, ενώ εκτελεί και την κατασκευή της επέκτασης προς Καλαμαριά.
Η διάρκεια της σύμβασης είναι 24 μήνες και όπως σημειώνεται ανωτέρω, αφορά σειρά πρόδρομων εργασιών στα βορειοδυτικά του δικτύου Μετρό Θεσσαλονίκης, με σημείο εκκίνησης το τέρμιναλ στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Η βορειοδυτική επέκταση, ενδέχεται να αποτελείται από δύο ξεχωριστές γραμμές ή και να σχηματίζει ένα loop, μία περίπου κυκλική ενιαία διαδρομή. Σε αυτή τη διαδρομή θα γίνονται οι παρακάτω οκτώ στάσεις:
ΣΧΟΛΙΑ