ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΟΑΣΘ: Συμβάσεις πάνε κι έρχονται και γεννούν ερωτήματα. Γράφει ο Σαλονικιός

Όπως με ενημερώνει μία από τις πολλές πηγές μου στην Παπαναστασίου, εσχάτως εμφανίστηκε στα γραφεία μία νέα σύμβουλος του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου Κώστα Ταγγίρη

 27/11/2022 08:00

ΟΑΣΘ: Συμβάσεις πάνε κι έρχονται και γεννούν ερωτήματα. Γράφει ο Σαλονικιός

O Σαλονικιός

Κινητικότητα παρατηρείται εσχάτως στον ΟΑΣΘ. Κινητικότητα όσον αφορά το χρήμα γιατί στα υπόλοιπα θέματα, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με τη δρομολόγηση περισσότερων λεωφορείων μπας και ανασάνει κάπως το επιβατικό κοινό, εκεί εξακολουθεί να υπάρχει στασιμότητα, για να μην πω και επιδείνωση σε σχέση με την προ μηνών εικόνα.

Όπως με ενημερώνει μία από τις πολλές πηγές μου στην Παπαναστασίου, εσχάτως εμφανίστηκε στα γραφεία μία νέα σύμβουλος του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου Κώστα Ταγγίρη.

Θα μου πείτε, ο νέος επικεφαλής του ΟΑΣΘ δεν θα πρέπει να έχει ένα δικό του έμπιστο πρόσωπο που να έχει γνώσεις και να το εμπιστεύεται, ώστε να κάνει καλύτερα τη δουλειά του; Καμία αντίρρηση.

Πληροφορούμαι, όμως, ότι η νέα σύμβουλος, η οποία αμείβεται με περίπου δύο χιλιάδες ευρώ το μήνα, δεν γνωρίζει πολλά περί συγκοινωνιών, ούτε περί άλλου αντικειμένου που να έχει σχέση με τον ΟΑΣΘ. Όπως μου λένε, πρόκειται για φιλόλογο η οποία έχει εργαστεί και ως γραμματέας σε εταιρεία στον κλάδο της υγείας.

Δεν ξέρω εάν πρόκειται για σύμπτωση, αλλά η εν λόγω κυρία είναι, όπως μου λένε, και σύζυγος φίλου του Ταγγίρη και συγκεκριμένα, στελέχους εταιρείας στην οποία ήταν παλαιότερα μεγαλομέτοχος ο ίδιος και η οποία σήμερα υποστηρίζει τον ΟΑΣΘ όσον αφορά λογιστικά και άλλα παρόμοια θέματα.

Με απ' ευθείας ανάθεση

Μένω στον ΟΑΣΘ για να σας ενημερώσω και για άλλη μία σύμβαση, ύψους 29.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, τρίμηνης διάρκειας η οποία υπογράφηκε στο τέλος Σεπτεμβρίου και λήγει στο τέλος του χρόνου. Όπως αντιλαμβάνονται οι μυημένοι, το ύψος του ποσού δεν είναι τυχαίο καθώς κινείται στα όρια της απ' ευθείας ανάθεσης.

Σύμφωνα με τη σύμβαση την οποία αλίευσα από τη Διαύγεια, ο ΟΑΣΘ ανέθεσε σε εταιρεία συμβούλων με έδρα την Αθήνα να του παράσχει “συμβουλευτικές υπηρεσίες στα πλαίσια της υλοποίησης μνημονίου συνεργασίας Υπουργείου Μεταφορών – ΟΑΣΘ του έργου 'Ψηφιακός μετασχηματισμός, Τηλεματική και Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου ΟΑΣΘ'”.

Για τους μη μυημένους τώρα, να πω ότι πρόκειται για το πολύπαθο έργο του ψηφιακού μετασχηματισμού του ΟΑΣΘ το οποίο έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί τον περασμένο Μάρτιο, αλλά ουσιαστικά, ακόμη δεν έχει ξεκινήσει.

Η σύμβαση για το συγκεκριμένο έργο η οποία υπογράφηκε τον Φεβρουάριο του 2021, μεταξύ της Κοινωνίας της Πληροφορίας και της αναδόχου κοινοπραξίας και είχε χρόνο περαίωσης δώδεκα μήνες, παραμένει κατ' ουσία “παγωμένη”, εξ ου και οι διαδοχικές, στα όρια της νομιμότητας ή και πέραν αυτών, παρατάσεις που έχουν δοθεί.

Η δυστοκία, όπως έχει γραφτεί επανειλημμένως, οφείλεται σε σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η σύμβαση, τεχνικής αλλά και νομικής φύσεως. Επ' αυτού υπάρχει έντονη κινητικότητα στο παρασκήνιο τις τελευταίες εβδομάδες για την οποία θα σας κρατώ ενήμερους.

Εκείνο, πάντως, που δεν έχω καταλάβει είναι τι είδους λύσεις θα προσφέρει ένας ακόμη σύμβουλος, σε μια υπόθεση η οποία έχει βαλτώσει ποικιλοτρόπως.

Τώρα θα μου πείτε, εδώ πρόκειται να δοθούν 31 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ, ναι τόσος είναι ο προϋπολογισμός του έργου, στα 29.000 κόλλησες; Σωστόν!

Κινητικότητα παρατηρείται εσχάτως στον ΟΑΣΘ. Κινητικότητα όσον αφορά το χρήμα γιατί στα υπόλοιπα θέματα, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με τη δρομολόγηση περισσότερων λεωφορείων μπας και ανασάνει κάπως το επιβατικό κοινό, εκεί εξακολουθεί να υπάρχει στασιμότητα, για να μην πω και επιδείνωση σε σχέση με την προ μηνών εικόνα.

Όπως με ενημερώνει μία από τις πολλές πηγές μου στην Παπαναστασίου, εσχάτως εμφανίστηκε στα γραφεία μία νέα σύμβουλος του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου Κώστα Ταγγίρη.

Θα μου πείτε, ο νέος επικεφαλής του ΟΑΣΘ δεν θα πρέπει να έχει ένα δικό του έμπιστο πρόσωπο που να έχει γνώσεις και να το εμπιστεύεται, ώστε να κάνει καλύτερα τη δουλειά του; Καμία αντίρρηση.

Πληροφορούμαι, όμως, ότι η νέα σύμβουλος, η οποία αμείβεται με περίπου δύο χιλιάδες ευρώ το μήνα, δεν γνωρίζει πολλά περί συγκοινωνιών, ούτε περί άλλου αντικειμένου που να έχει σχέση με τον ΟΑΣΘ. Όπως μου λένε, πρόκειται για φιλόλογο η οποία έχει εργαστεί και ως γραμματέας σε εταιρεία στον κλάδο της υγείας.

Δεν ξέρω εάν πρόκειται για σύμπτωση, αλλά η εν λόγω κυρία είναι, όπως μου λένε, και σύζυγος φίλου του Ταγγίρη και συγκεκριμένα, στελέχους εταιρείας στην οποία ήταν παλαιότερα μεγαλομέτοχος ο ίδιος και η οποία σήμερα υποστηρίζει τον ΟΑΣΘ όσον αφορά λογιστικά και άλλα παρόμοια θέματα.

Με απ' ευθείας ανάθεση

Μένω στον ΟΑΣΘ για να σας ενημερώσω και για άλλη μία σύμβαση, ύψους 29.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, τρίμηνης διάρκειας η οποία υπογράφηκε στο τέλος Σεπτεμβρίου και λήγει στο τέλος του χρόνου. Όπως αντιλαμβάνονται οι μυημένοι, το ύψος του ποσού δεν είναι τυχαίο καθώς κινείται στα όρια της απ' ευθείας ανάθεσης.

Σύμφωνα με τη σύμβαση την οποία αλίευσα από τη Διαύγεια, ο ΟΑΣΘ ανέθεσε σε εταιρεία συμβούλων με έδρα την Αθήνα να του παράσχει “συμβουλευτικές υπηρεσίες στα πλαίσια της υλοποίησης μνημονίου συνεργασίας Υπουργείου Μεταφορών – ΟΑΣΘ του έργου 'Ψηφιακός μετασχηματισμός, Τηλεματική και Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου ΟΑΣΘ'”.

Για τους μη μυημένους τώρα, να πω ότι πρόκειται για το πολύπαθο έργο του ψηφιακού μετασχηματισμού του ΟΑΣΘ το οποίο έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί τον περασμένο Μάρτιο, αλλά ουσιαστικά, ακόμη δεν έχει ξεκινήσει.

Η σύμβαση για το συγκεκριμένο έργο η οποία υπογράφηκε τον Φεβρουάριο του 2021, μεταξύ της Κοινωνίας της Πληροφορίας και της αναδόχου κοινοπραξίας και είχε χρόνο περαίωσης δώδεκα μήνες, παραμένει κατ' ουσία “παγωμένη”, εξ ου και οι διαδοχικές, στα όρια της νομιμότητας ή και πέραν αυτών, παρατάσεις που έχουν δοθεί.

Η δυστοκία, όπως έχει γραφτεί επανειλημμένως, οφείλεται σε σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η σύμβαση, τεχνικής αλλά και νομικής φύσεως. Επ' αυτού υπάρχει έντονη κινητικότητα στο παρασκήνιο τις τελευταίες εβδομάδες για την οποία θα σας κρατώ ενήμερους.

Εκείνο, πάντως, που δεν έχω καταλάβει είναι τι είδους λύσεις θα προσφέρει ένας ακόμη σύμβουλος, σε μια υπόθεση η οποία έχει βαλτώσει ποικιλοτρόπως.

Τώρα θα μου πείτε, εδώ πρόκειται να δοθούν 31 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ, ναι τόσος είναι ο προϋπολογισμός του έργου, στα 29.000 κόλλησες; Σωστόν!

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία