ΑΠΟΨΕΙΣ

Δοξολογία στη «φάρμα»

 06/01/2022 13:00

Τα Χριστούγεννα είναι παραδοσιακά μία θρησκευτική εορτή και η πρωτοχρονιά είναι μία πολιτική εορτή διότι δεν έχουμε αναφορές από αυτές που έκανε ο Μόσιαλος και δίχασε την Ελλάδα, αλλά έχουμε διαγγέλματα και δοξολογίες. Και δεσμεύσεις και εξαγγελίες για να είναι αίσιον και ευτυχές το νέον έτος και δοξολογίες στις οποίες παρατηρούμε τη σύζευξη λαού και αρχόντων.

Κάποτε παλαιά, οι άρχοντες ήταν βασιλείς και μάλιστα κληρονομικώ δικαίω και γι’ αυτό ο υμνογράφος, ευχήθηκε νίκες στους βασιλείς. «Νίκας τοις Βασιλεύσι». Που να φανταστεί ότι εμείς θα τον υποπτευόμαστε ότι όταν έλεγε «βασιλείς» θα εννοούσε τον Κωνσταντίνο και την Αλεξία και θα αντικαταστούσαμε τη λέξη με το «ευσεβείς»;

Πώς να ξέρει ότι μία μέρα τους «βασιλείς» θα τους εκλέγαμε με καθολική ψηφοφορία και θα τους ονομάζαμε υπουργούς, δημάρχους, περιφερειάρχες…

Όποιος μπει στον κόπο να δει τη φωτογραφία της πρωτοχρονιάτικης δοξολογίας προ δεκαετίας, του 2012 δηλαδή στη Θεσσαλονίκη, θα διαπιστώσει ότι μόνο τέσσερις βουλευτές έχουν μείνει οι ίδιοι από τότε. Ο δήμαρχος άλλαξε, ο περιφερειάρχης άλλαξε και οι εκ Θεσσαλονίκης υπουργοί επίσης άλλαξαν.

Ευτυχώς όχι κληρονομικώ δικαίω. Άλλαξαν γιατί εμείς δεν τους θέλαμε άλλο. Εμείς δηλαδή οι περισσότεροι εξ ημών. Διότι δημοκρατία είναι το πολίτευμα που επικρατεί η γνώμη των πολλών.

Γι’ αυτό στη δοξολογία της Πρωτοχρονιάς του 2022, μέσα στο κάδρο των «ευσεβών» που δεν θέλουμε να λέμε «βασιλείς», δεν θα είναι ο Παναγιώτης Ψωμιάδης.

Διότι παραβίασε κάποιους κανόνες που είχαμε αποφασίσει να βάλουμε για το πώς θα γίνεται η διοίκηση και διότι δεν κατάφερε να βρει να τον ψηφίσουν τόσοι πολλοί που να ξεπεράσει το πρόβλημα με τους κανόνες.

Ανάμεσα σε αυτούς τους κανόνες δεν είναι η υποχρεωτικότητα της συμπάθειας. Δεν χρειάζεται να συμπαθείς κάποιον για να τον εμπιστευτείς να σε διοικεί.

Και επίσης για να τον ψηφίσεις δεν χρειάζεται να μη ξέρεις ότι είκοσι χρόνια αργότερα θα πάει στη «φάρμα».

Το ότι πήγε στη «φάρμα» δεν δημιουργεί τις αναγκαίες συνθήκες για ανάκληση της αντιπροσώπευσης που προωθούν οι «θεματοφύλακες».

Ούτε δικαιώνει αυτούς που δεν τον χώνευαν πολιτικά ή προσωπικά τότε που ήταν υποψήφιος.

Ο Ψωμιάδης και ο οποιοσδήποτε Ψωμιάδης μπορεί να εκλέγεται εφόσον προβλέπεται να εκλέγεται διότι αλλιώς δεν μπορεί να εκλεγεί!

Είτε έχει πάει στη «φάρμα», είτε θα πάει στο μέλλον.

Η Θεσσαλονίκη δεν έχει κανένα λόγο να ντρέπεται επειδή κάποτε ψήφισε Ψωμιάδη.

Διότι αν η ψήφος παράγει ντροπή, πολλά σπίτια θα μείνουν χωρίς καθρέφτες.

Αίσιον και ευτυχές το 2022.

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 31 Δεκεμβρίου 2021 - 2 Ιανουαρίου 2022

Δημοφιλείς Απόψεις